Spring naar bijdragen

Missiereis naar Mongolie door Mark1987


Aanbevolen berichten

[preview]Voorbereiding op een missiereis door Mark1987, gebruiker van credible.[/preview]

Momenteel ben ik 2e jaars student aan Christformation, een fulltime bijbelschool in Rotterdam. Net als vorig jaar is onderdeel van het programma van dit jaar een missiereis, en dit jaar staat Mongolië op onze agenda. We zullen voornamelijk bezig zijn met het ondersteunen en bemoedigen van de lokale kerk in Mongolië, die nog erg jong en klein is. Ook zullen we mensen in nood praktisch en geestelijk gaan helpen, eveneens in samenwerking me de lokale kerk.

Vorig jaar zijn we in Nepal geweest op missiereis, en wat we daar hebben gezien oversteeg al onze verwachtingen. Een uitgebreid verslag van wat we daar hebben meegemaakt vind je hier. Ook dit jaar verwachten we dat God veel door ons heen gaat doen. Voor de 2e jaars is het helemaal spannend, aangezien wij de groepsleiders zijn voor de 1e jaars studenten die meegaan. We zijn zelf ook compleet nieuw in het land en met de mensen, dus we worden best wel in het diepe gegooid.

Het besluit om naar Mongolië te gaan is kortgeleden genomen. Vanaf het begin van het schooljaar, afgelopen september, zijn we al bezig om te bidden en Gods leiding te zoeken over waar we naartoe moesten. Verschillende landen zijn de revue gepasseerd, maar bij geen enkel land ervoeren we echt een klik. Daarbovenop was het ook erg lastig om contacten te leggen met mensen daar. Mongolië sprong er altijd wel uit, alhoewel ook de contacten daar vrij moeizaam gingen. Uiteindelijk is toen toch de knoop doorgehakt, en is het dus Mongolië geworden.

Terwijl de staf ondertussen druk bezig is om dingen concreet te maken zijn de studenten hard bezig om geld in te zamelen voor deze reis. Van 18 t/m 20 maart hebben we een 48 uur bidden en vasten actie gehad. Opgedeeld in een aantal teams hebben we dag en nacht gebeden voor Mongolië en de gebedsverzoeken die mensen ons toestuurden. Dat was enorm goed, en we geloven dat God dat weekend veel heeft gedaan. Een aantal indrukken hiervan kun je nog terugvinden via Gebeds actie. Met deze actie zijn sommige studenten er echter nog niet. Een aantal sponsoracties die nog op het programma staan zijn: cursus vilten hart maken, een diner met Mongools eten, auto's wassen, oude mobiele telefoons verkopen.

We zien uit naar enorm goede tijd in Mongolië, en geloven dat naast de mensen daar wij als studenten en staf ook enorm gezegend zullen worden door een zegen te zijn!

Voor eventuele financiele ondersteuning voor de reis/voor Mongolië, hierbij de gegevens:

Rek Nr. 10.20.60.819

T.n.v. Stichting Christformation (ANBI geregistreerd)

O.v.v. Mongolie Studenten (als je de reis van studenten wilt sponsoren) of:

O.v.v. Mongolie (als je lokale projecten/mensen in Mongolie wilt sponsoren, het concrete doel voor dit geld wordt aan de hand van de nood op locatie bepaald))

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op maandag 02 mei 2011 07:31:23 schreef Hongerige Wolf het volgende:

Je krijgt geen cent van me.

Gelukkig vroeg ik ook niets voor mezelf knipoog_dicht.gif

Bedankt voor het plaatsen. Ik ben ondertussen al weer terug, 1 mei ben ik aangekomen. Binnenkort zal ik een verslag plaatsen van mijn belevenissen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op maandag 09 mei 2011 02:38:38 schreef Mark1987 het volgende:

[...]

Gelukkig vroeg ik ook niets voor mezelf knipoog_dicht.gif

Bedankt voor het plaatsen. Ik ben ondertussen al weer terug, 1 mei ben ik aangekomen. Binnenkort zal ik een verslag plaatsen van mijn belevenissen.

Maak er dan wel een column van. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid