Spring naar bijdragen

Transformers Fanthread!


Aanbevolen berichten

transformers_decepticons_and_autobots_1600x600.jpg

Van harte welkom bij het enige echte grote Transformers Fanthread topic op Credible.

De wat oudere users onder ons kennen de figuren uit bovenstaande afbeelding natuurlijk. Dat wat jeugdigere users zullen wat meer bekend zijn met de brute actiefilms van producer Michael Bay of latere versies van de tekenfilms.

Praat hier over de films, tekenfilms en stripboeken. Wat is je favoriete karakter en ben jij meer iemand die zich kan identificeren met de Autobots of met de Decepticons?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb nog Ultra Magnus op zolder liggen geloof ik. Ontzettend veel mee gespeeld. Het Transformer universum is overigens vrij complex als je uit probeert te zoeken wie wat is en waarin voorkomt.

Gaaf. ALs ik ruimte genoeg had zou ik ze nog gaan verzamelen. Maar wat ik nog heb liggen doe ik niet weg! Ik ben inmiddels 32, maar ik zie deze transformers nu echt als verzamelobjecten.....(ok heel stiekum speel ik er nog mee op zolder en komt het kind weer in me boven, maar dat doe ik stiekum uiteraard _O-_O- )

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid