alexs 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 De pony thread! hier gaat alles in wat met de tv serie "my little pony: Friendship is magic" te maken heeft! wie nog niet bekend is met deze serie, hier is een linkje naar de eerste episode: Ik kan de series ten zeerste aanbevelen aan iedereen, ook (en mischien wel juist) aan de mannen op dit forum. toen ik voor het eerst hoorde dat volwassenen mannen massaal fan (bronies) waren, vond ik dat nogal raar. gelukkig heb ik de show toch een kans gegeven en binnen een korte tijd was ik een bronie hier is mijn favoriete episode: ook een leuke en zeeeer leerzame: Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh Alsjeblieft... Zet het uit!!! Ik begin het leuk te vinden om naar te kijken!! Neeeeeeeeee!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Whehe, in de tijd dat mijn ouders nog wel eens geïndoctrineerd werden door de kerk waar we toen heen gingen, mocht ik dat niet kijken want dat was occult! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik ga de eerste aflevering zeker even kijken. In de eerste seconden zat al een occult symbool. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Transformers zijn veel stoerder dan gekke kleine paardjes! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Het is officieel: ik ben Bronie. Friendship is Magic... Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Enige leuk moment was op 2:51 - 2:55. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Enige, of 'leuk' weg laten Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Enige, of 'leuk' weg laten Dat had ik eerst Het is nog vroeg Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Transformers zijn veel stoerder dan gekke kleine paardjes! Amen! Af en toe is paardenrookvlees best lekker op brood. Pony heb ik nog nooit gehad dus daar kan ik ook niks over zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik eet alleen paardenrookvlees omdat het van paarden gemaakt is... Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ben fan! Ik vind Pinkie Pie en gaaf, vooral als ze rond stuitert! Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Whehe, in de tijd dat mijn ouders nog wel eens geïndoctrineerd werden door de kerk waar we toen heen gingen, mocht ik dat niet kijken want dat was occult! Ha! Bekend verhaal. Zo was dat bij mij ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Dat kun je dan nu weer inhalen! Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Net zocht ik even op Google naar "My little dead pony". Dat kan ik afraden voor de hier aanwezigen. Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 tja, je hebt altijd van dat soort mensen die aardige en leuke dingen een morbide tint willen geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 tja, je hebt altijd van dat soort mensen die aardige en leuke dingen een morbide tint willen geven. Dat hele my little pony gedoe is dan ook van de duivel, met die gay kleurtjes en vliegende pony's, nergens in de bijbel staat een beschrijving van vliegende pony's. DUS!... satan. Er moet dan ook een slotje op dit topic Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Dat hele my little pony gedoe is dan ook van de duivel, met die gay kleurtjes en vliegende pony's, nergens in de bijbel staat een beschrijving van vliegende pony's. DUS!... satan. Link naar bericht Deel via andere websites
christian1122 0 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 het zou leuker zijn als dat my little pony een happy tree friends tintje zou krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 het zou leuker zijn als dat my little pony een happy tree friends tintje zou krijgen liever niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Is iedereen al Brony? Pas dan kan er een slotje op natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 19 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 de eerste filmpjes die ik heb gepost zijn neergehaald door een copyright claim gelukkig staan ze er nog ergens op youtube maar de eerste links doen het niet meer, en ik zie geen edit knop, dus ik post ze maar voorlopig hier: ook een leuke en zeeeer leerzame: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten