annzie 1 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Ja maar die registratiedatum zegt ook niet zoveel. Er zijn zat mensen die zich geregistreerd hebben, 3x gepost hebben en zich nooit meer hebben laten zien, om dan heel soms later heel achtief te worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Steven! Dat is lang geleden. De tijden met Doeke en code kloppen en kratten bier. Steven die TopicReport functie maakt... Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 ik kwam even wat zoeken en zag mijn naam opspringen in dit topic tijd om misschien even hallo te zeggen. en ontopic, mijn herinneringen: de credible boerderij waarik met oa misterl 's ochtens ontbijtjes at de meetings waar ik 2 seconden mijn neus liet ziet en weer vertrok, joozt gezien zonder dat tie het wist de opgebouwde vriendschappen met pius, ceasarion, taam de ontmoeting tussen dikkie en annia waar een bruiloft uitvoort kwam de hulp van robertf op geloof gebied (net zoals pius) de sticker acties, de hele server actie in het bijzonder een post van Eric in die (moeilijke) tijd de bemoedigigen, volgespamde profiel. gelukkig genoeg leuke gedachtes naast de negatieve Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Lief Dwarreltje! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 hey meisje Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dwarzz! Welkom terug deer'n;) Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 /me moet even denken... je naam en de woordkeuze komen niet overeen ik weet niet of ik "terug" ben de veranderingen zijn erg groot op het forum maar wie weet went het ooit fijn om wat herkenbare namen te zien wel Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Je bent in ieder geval welkom Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 oude user in nieuw jasje of nieuwe user die erg vriendelijk is ? *vraagt zich af of het ontopic is maar dwarrel zat wel in de herrinneringen doos Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ursa is toch echt verse melk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 ol moth is old Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ursa is toch echt verse melk. De witte motor. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ursa is toch echt verse melk. De witte motor. Nog zo gezegd, geen bommetje! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 *veegt stof van doos * voor de oude junks: een crew 1 aprilgrapje Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 /me moet even denken... je naam en de woordkeuze komen niet overeen ik weet niet of ik "terug" ben de veranderingen zijn erg groot op het forum maar wie weet went het ooit fijn om wat herkenbare namen te zien wel Een beetje creatief omgaan met namen moet af en toe kunnen toch? Heb TJE er bewust afgehaald overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 *veegt stof van doos* voor de oude junks: een crew 1 aprilgrapje Lord Voldemort staat er gelukkig niet tussen, maar wel een andere droL. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 /me moet even denken... je naam en de woordkeuze komen niet overeen ik weet niet of ik "terug" ben de veranderingen zijn erg groot op het forum maar wie weet went het ooit fijn om wat herkenbare namen te zien wel Een beetje creatief omgaan met namen moet af en toe kunnen toch? Heb TJE er bewust afgehaald overigens. nee ging meer om dat eentje hier me deerne noemt vandaar Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Wie heeft/had er nou een credible toolbar? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 dwarrel dus inmiddels is hij gesneuveld, dat wel Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 ghe he de linken in het oude profiel werken nog gewoon viewtopic.php?p=317859#p317859 briljant Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Er is ook eens een 1 april-grap uitgehaald waar een aantal users erg boos om waren.. iets met een zogenaamde ruzie in de crew en RobertF die uit de crew werd gegooid ofzo.. Robert, weet jij nog hoe dat zat? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Oja!! Zogenaamd was een onzichtbaar crew-subforum zichtbaar geworden voor users, en daar woedde een ernstige discussie tussen de overige crew en RobertF... Link naar bericht Deel via andere websites
Steven 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Tip voor Annzie: rechts van de post vind je een aantal gegevens van de auteur, waaronder diens registratiedatum. (blijft apart trouwens: Steven is hier al vanaf 2002, maar nog steeds een guppie. ) Ach, houdt me jong ik kwam even wat zoeken en zag mijn naam opspringen in dit topictijd om misschien even hallo te zeggen. de sticker acties, de hele server actie Ikl herrinner me nog een post in mijn profiel "heb jij een fiets", ik dacht toen echt even, wat moet dan weer , maar het was voor het goede doel Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 owja haha Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten