WonderfulStar 0 Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Annzie en Churchfield Maar over die post van mij, is niet ontstaan via credible. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ursa en Pinkeltje ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 [/care] ? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 De liefdesgeschiedenis van Eli7 en Atanna/Debora. I'm still remembered. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Hoi allemaal, even gauw een berichtje van mij hier Wat onwijs leuk om dit topic door te lezen! Die goeie ouwe tijd (blij dat ik met dank aan credible redelijk ongedeerd uit mn pubertijd ben gekomen ) Liefs! Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 RoberF was mijn mentor. Superleuk om dit topic door te lezen. Ik mis die tijd van toen. Vroeger was alles beter. Vroeger schreven we poepen met een korte oe. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Vroeger waren de bierkratten nog van hout en moest je doorzuipen om de kachel aan te houden. Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Wat leuk dat dit topic er is! Ik wilde pas een soortgelijk topic openen maar ik dacht dat het niets aan zou zijn omdat je gebande users niet mag noemen, relaxed dat dat nu wel kan De liefdesgeschiedenis van Eli7 en Atanna/Debora. Ja! Wat bizar was dat! - De ontmoetingen met Michie23 toen hij nog CGK was en mijn woonplaats heel stom vond, de meetings in o.a. Utrecht met Dikkie en Annia, Nath, Raido, Taam, Ol Moth, Magere Jan-hein, Das Fritsel, Gilrea, JoostG, Joëlle, Amaterasu, Huisgriezel, One, Troel, Hester, Levi, Eli7, Mystique, BookerT, enz. - Michie23 en Kimberly - Het internetgeklef tussen Eru Iluvatar en mij Goed voor je, RobertF!En trouwens.. liever met Holla in de diepste duisternis dan op jouw heidense podium! - Het parodie-topic 'Virussen bestaan niet' - oohhh en Ann! Wat een mooi meisje was dat, alhoewel a-seksueel Ik vind het ook mooi om de ontwikkelingen van users mee te hebben gemaakt.. users die van evangelisch naar katholiek zijn gegaan, van evangelisch naar gkv, van cgk naar charismatisch-evangelisc. Maar ook users die getrouwd zijn, kinderen hebben, relaties hebben gekregen en weer hebben verbroken.. het is bijzonder om dat zo vanaf een afstandje te mogen meemaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten