Spring naar bijdragen

Flyerwedstrijd


Aanbevolen berichten

Heb jij nu het vakantie is ook al last van een eerste verveelbui? Ben je creatief, origineel en vind je het leuk om eens iets voor Credible te doen? Dan zijn we op zoek naar jou!

In het verleden hadden we een mooie Credible flyer die her en der verspreid werd, echter deze was in de style van het "oude" Credible.

Nu we een nieuw jasje voor Credible hebben, wordt het ook tijd voor een nieuwe flyer zodat we Credible onder de aandacht kunnen brengen bij (christelijke) jongeren.

Wij zijn op zoek naar iemand die een flyer wil maken die past bij Credible. Dat passen kan natuurlijk op verschillende manieren en wij willen jou uitdagen een passende vormgeving te ontwerpen. Hierbij kun je denken aan de christelijke identiteit, de gerichtheid op jongeren etc. De flyer moet natuurlijk uitnodigend en duidelijk zijn!

Dus heb je inspiratie: doe dan mee aan onze flyerwedstijd! De crew zal uit de inzendingen de meest passende, mooiste en inspirerende flyer kiezen om in gebruik te nemen en te laten drukken!

Degene die deze flyer weet te ontwerpen zal een cadeaubon ontvangen voor de website ZOEB ter waarde van 20 euro.

De jury zal bestaan uit de crew-, redactieleden en IkbenIvo, en het is om deze reden dat de crew- en redactieleden uitgesloten zijn van deelname.

Jullie kunnen jullie inzendingen vóór 22 Augustus 2011 sturen naar flyeractie@credible.nl De uitslag zal op maandag 22 September bekend worden gemaakt.

Namens de hele crew allen veel succes gewenst!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Van Ol Moth heb je na deze post geen last meer hoor. Die is al met zijn stoepkrijt in de weer. :#

Haha. :#

Ik zal eens kijken of ik iets uit mijn mouw kan schudden. Ik heb niet voor niet een certificaat voor grafisch vormgeven, schijnt.

Editje: Mag iedereen maar één inzending inzenden of mag je zoveel inzendingen inzenden als je zelf inzenden wilt inzenden? (Does that make sense?)

Niet dat ik er nu al mee aan de slag ga, ik ben meer een 'last-minute-kinda-guy'. 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid