Credible 0 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Heb jij nu het vakantie is ook al last van een eerste verveelbui? Ben je creatief, origineel en vind je het leuk om eens iets voor Credible te doen? Dan zijn we op zoek naar jou! In het verleden hadden we een mooie Credible flyer die her en der verspreid werd, echter deze was in de style van het "oude" Credible. Nu we een nieuw jasje voor Credible hebben, wordt het ook tijd voor een nieuwe flyer zodat we Credible onder de aandacht kunnen brengen bij (christelijke) jongeren. Wij zijn op zoek naar iemand die een flyer wil maken die past bij Credible. Dat passen kan natuurlijk op verschillende manieren en wij willen jou uitdagen een passende vormgeving te ontwerpen. Hierbij kun je denken aan de christelijke identiteit, de gerichtheid op jongeren etc. De flyer moet natuurlijk uitnodigend en duidelijk zijn! Dus heb je inspiratie: doe dan mee aan onze flyerwedstijd! De crew zal uit de inzendingen de meest passende, mooiste en inspirerende flyer kiezen om in gebruik te nemen en te laten drukken! Degene die deze flyer weet te ontwerpen zal een cadeaubon ontvangen voor de website ZOEB ter waarde van 20 euro. De jury zal bestaan uit de crew-, redactieleden en IkbenIvo, en het is om deze reden dat de crew- en redactieleden uitgesloten zijn van deelname. Jullie kunnen jullie inzendingen vóór 22 Augustus 2011 sturen naar flyeractie@credible.nl De uitslag zal op maandag 22 September bekend worden gemaakt. Namens de hele crew allen veel succes gewenst! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Het is vandaag 25 juli. Iedereen is te laat. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Van Ol Moth heb je na deze post geen last meer hoor. Die is al met zijn stoepkrijt in de weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Thx Ol Moth Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Van Ol Moth heb je na deze post geen last meer hoor. Die is al met zijn stoepkrijt in de weer. Haha. Ik zal eens kijken of ik iets uit mijn mouw kan schudden. Ik heb niet voor niet een certificaat voor grafisch vormgeven, schijnt. Editje: Mag iedereen maar één inzending inzenden of mag je zoveel inzendingen inzenden als je zelf inzenden wilt inzenden? (Does that make sense?) Niet dat ik er nu al mee aan de slag ga, ik ben meer een 'last-minute-kinda-guy'. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Edit: Nevermind, niet goed gelezen Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi annzie! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Je mag meerdere ontwerpen inzenden, maar er wordt er maar 1 gekozen als winnaar. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi annzie! Hoi Ursa, ga jij meedoen? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 De jury zal bestaan uit de crew-, redactieleden en IkbenIvo, en het is om deze reden dat de crew- en redactieleden uitgesloten zijn van deelname. Je hebt alweer niet goed gelezen annzie! Volgens mij hebben ze je gewoon te lang vakantie gegeven dit jaar Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik vroeg of Ursa mee ging doen Niet of ik mee mocht doen Oh wacht, hij heeft een blauw naampje ja, niet bij stil gestaan Dus ik heb wel goed gelezen, maar niet goed gekeken. Maarem, mensen: geef je op dan! Meer flyers is beter! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Dus ik heb wel goed gelezen, maar niet goed gekeken. Je wist niet dat Ursa in de crew zat? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Dus ik heb wel goed gelezen, maar niet goed gekeken. Je wist niet dat Ursa in de crew zat? Ja ik wist het wel, maar stond er niet bij stil Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenivo 0 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik hoop op veel mooie inzendingen. Ben benieuwd! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 We zijn halverwege de deadline... Zijn jullie al creatief aan de slag? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 We zijn halverwege de deadline... Zijn jullie al creatief aan de slag? Ik moet aan het werk gezet worden. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 * geeft archi een schop onder de kont hup, aan het werk jij! Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 OMG! Ik was op vakantie toen dit topic werd gemaakt en dus had ik het helemaal gemist! Ik weet niet of het gaat lukken om iets te bedenken, maar ik zal er aan denken! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Nog 7 dagen... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Hoeveel aanmeldingen zijn er al binnen als ik vragen mag? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Geen enkele. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2011 Het is dat ik niet mee mag doen... Hup jongens hup! Maak snel wat moois! * gaat marketingmachine facebook inzetten Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Helaas heeft niemand een inzending gedaan voor de wedstrijd. We zullen kijken hoe we dit punt verder op kunnen pakken. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 De instuurdatum verlengen met een aantal weken en hopen op het beste? Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenivo 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Helaas heeft niemand een inzending gedaan voor de wedstrijd. We zullen kijken hoe we dit punt verder op kunnen pakken. Jammer dit te horen.. Misschien zijn de creatieve Crediblers op? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten