Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 hallo, ik heb een beetje een rare vraag, die niet helemaal past binnen dit forum, maar weer wel een beetje: ik zoek een christelijke of spirituele agenda, anders dan de visje agenda, maar heeft iemand een goed idee hoe je dat zoekt? het maakt me niet uit als ie in het italiaans of spaans is, daar zijn meer gelovigen dus meer kans, maar in google typen : religie + agenda, in andere talen geeft resultaten over moslim terroristen met een andere agenda, mensen met een verborgen agenda, etc. Voor computerproblemen heb je allerlei fora om die op te lossen, weet iemand ook fora voor vragen over het goed stellen van google zoekvragen? Bedankt als jullie mij willen helpen, ook al is de enige link dat ik een agenda zoek met een religieus karakter, groetjes, LAurens Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Welkom op Credible! Titel verduidelijkt... Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hallo Iemand, welkom op het forum! Je kan misschien Zoeb proberen. Dat is een christelijke website waar je boeken en CDs kan kopen. Misschien kun je daar proberen om een agenda te vinden. (En als je via de banner van Credible gaat, krijgt de website ook een kleine bijdrage als je wat koopt ) Je kan misschien ook kijken in christelijke boekhandels, als je die in de buurt hebt. En als ze geen agenda's hebben kun je er misschien wel naar vragen of ze wat meer er over weten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik weet niet of je creatief bent of niet, maar je zou ook zelf je agenda kunnen maken. Dat heb ik een keer gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 bedankt voor alle suggesties, de christelijke boekhandel hier is net weg, ben nog even verder aan het kijken naar christelijke boekhandels op internet, maar ik dacht dat het misschien handig is in italiaanse of spaanse bookorder webshops te kijken, of zou dat een misvatting zijn. soms ben ik wel creatief, maar een hele agenda zelf maken zie ik niet zo zitten, maar wel een leuk idee Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Je hoeft niet zelf een complete agenda te maken, je kan ook bij winkels of op internet een agenda in elkaar zetten. Dan krijg je wel een bestaande indeling, maar kun je dus zelf bepalen welke foto's en plaatjes je er in plaatst. Daar zou je dan een leuke foto in kunnen doen met je favoriete Bijbeltekst bijvoorbeeld. Volgens mij kun je dat bij de hema doen voor iets van 15 euro, maar wellicht kan het ook bij andere winkels, of google eens 'agenda maken' of iets dergelijks, en kijk wat er uit komt Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 ik denk dat ik dat ga proberen, bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Je kunt bij de Hema ook voor 5,95 een agenda kopen met insteekhoes. Daar kun je dan je eigen foto('s) indoen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Deze Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Niet die van Visje. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Oh ja. Ik moet beter leren lezen Niet die van visje dus Welkom trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Admod note:Reclame van Interteen verplaatst naar viewtopic.php?f=75&t=29603 Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 * kijkt naar datum topic en posts * Snelle reactie, Credible! Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Dank je! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik heb al een agenda. Hij is seculier. Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Ik heb al een agenda. Hij is seculier. jij heiden!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten