Spring naar bijdragen

Modelbouwtopic


Aanbevolen berichten

En dan nog een AI erin en je kan er een gevecht mee houden. :P:#

Dat kan ook zonder AI hoor. Volgens mij zijn er in Nederland wel verenigingen die met geschaalde legervoertuigen paintballen.

Verder ben ik eruit hoe ik de rupsbanden wil maken met zo min mogelijk werk eraan te hoeven verrichten en zo authentiek mogelijk ogend. Als ik het opgetekend heb zal ik het wel posten. Mijn hoofd loopt voor op mijn digitale tekenpapier. ;) Ik heb nog best wat dingen die ik al wel uit hebt gedacht maar nog niet opgetekend. Vooral met het oog op de schaalvergroting en het gewicht niet te zwaar willen maken. Wil toch wel een 5 a 6 Km/u halen met dat ding.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ken je eigenlijk Autodesk 123D al Ol Moth?

Nee. Ik werk met Solidworks. Ik heb geen goede ervaringen met 3d software van Autodesk. Inventor vond ik een onmogelijk programma. Is dit beter? Voor 2d tekenen gebruik ik wel Autocad maar dat probeer ik voor persoonlijk gebruik nu ook in Solidworks te doen.

Zover ik weet hebben ze deze applicatie overgenomen voordat ze te groot werden ;) dus het is waarschijnlijk een stuk beter dan Autocad 3D (Wat overigens geeneens echt 3D is). Maar je kunt de beta gratis downloaden en zo je eigen oordeel vormen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid