Ol Moth 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ik kom er net achter dat ik er een paintball marker in kan maken met deze afmetingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 En dan nog een AI erin en je kan er een gevecht mee houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 En dan nog een AI erin en je kan er een gevecht mee houden. Dat kan ook zonder AI hoor. Volgens mij zijn er in Nederland wel verenigingen die met geschaalde legervoertuigen paintballen. Verder ben ik eruit hoe ik de rupsbanden wil maken met zo min mogelijk werk eraan te hoeven verrichten en zo authentiek mogelijk ogend. Als ik het opgetekend heb zal ik het wel posten. Mijn hoofd loopt voor op mijn digitale tekenpapier. Ik heb nog best wat dingen die ik al wel uit hebt gedacht maar nog niet opgetekend. Vooral met het oog op de schaalvergroting en het gewicht niet te zwaar willen maken. Wil toch wel een 5 a 6 Km/u halen met dat ding. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ken je eigenlijk Autodesk 123D al Ol Moth? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ken je eigenlijk Autodesk 123D al Ol Moth? Nee. Ik werk met Solidworks. Ik heb geen goede ervaringen met 3d software van Autodesk. Inventor vond ik een onmogelijk programma. Is dit beter? Voor 2d tekenen gebruik ik wel Autocad maar dat probeer ik voor persoonlijk gebruik nu ook in Solidworks te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ken je eigenlijk Autodesk 123D al Ol Moth? Nee. Ik werk met Solidworks. Ik heb geen goede ervaringen met 3d software van Autodesk. Inventor vond ik een onmogelijk programma. Is dit beter? Voor 2d tekenen gebruik ik wel Autocad maar dat probeer ik voor persoonlijk gebruik nu ook in Solidworks te doen. Zover ik weet hebben ze deze applicatie overgenomen voordat ze te groot werden dus het is waarschijnlijk een stuk beter dan Autocad 3D (Wat overigens geeneens echt 3D is). Maar je kunt de beta gratis downloaden en zo je eigen oordeel vormen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ik had recent wat problemen met slecht gedefinieerde sketches en maatafwijkingen. Dus nu pak ik het maar even grondig aan en schrijf alles in met relaties en dimensies. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Na anderhalf dag(Niet continu. ) met de schets stoeien en een paar schetsen later: 4,5 kilo virtueel aluminium. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Hehe, tof Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten