Spring naar bijdragen

weerwolven II, de peiling


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vond het wel stroever gaan dan het eerste potje. Misschien deels door de deadlines, er was weinig tijd om er echt een verhaal van de maken tussen de stemmingen door, plus dat veel mensen niet altijd online zijn, liep het een beetje vast.

Voor een volgende keer lijkt het me goed om grotere tussentijden te houden dan deze keer en meer spelers te hebben.

Ook vond ik het, vooral aan het begin, erg onduidelijk over hoe het nu zat met dingen, en nogal rommelig. (vergeten heks enzo ;))

Link naar bericht
Deel via andere websites

Persoonlijk vond ik dat rommelige wel meevallen. Dat de activiteit van het verhaal laag lag kan kloppen maar ik vraag me af of dat aan de deadlines lag. Soms waren mensen wel actief in andere topics maar schreven dan RP-posts van drie regels. Dan is het logisch dat het niet van de grond komt.

En wat was er zo onduidelijk aan het begin? Ik vond alles vrij duidelijk. Wat de rol van de heks betreft: daar heb je toch geen last van als je zelf gewoon burger bent? Daar heeft op zijn hoogst enkel de heks zelf last van gehad en ik kan niet zeggen dat ik nou enige rommeligheid van de kant van de heks heb gemerkt. Enkel dat deze andere keuzes heeft gemaakt dan sommige spelers gewild zouden hebben. Maar dat is gewoon het spel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het punt dat de regels me niet meer duidelijk waren. Dat eerst iemand vermoord werd en toen de heks aan de beurt kwam, de burgemeester die op zichzelf mocht stemmen, Momenten dat er twee dingen tegelijk moesten gebeuren (weerwolven verslinden iemand maar cupido moet ook tegelijkertijd kiezen) en er soms helemaal niets in het vooruitzicht stond, dat vond ik persoonlijk rommelig.

Wat onduidelijk vond ik het zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid