MarinusCopy 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Bedankt voor de opheldering! Credi-nichten. Ach, je bent geen kont-connaisseur om er alleen zelf van te profiteren zeg ik altijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 U jelly? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 (Overigens vond ik de naam-omdraai-grap leuker. Och, wat zuur van mij.) Ik had me nog voorgenomen om niet te beginnen over HET JUBILEUM VAN DROL!!!!!!!!! Maar je vraagt er om. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Mond dicht Rats! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Hé Drol Tromedlov en Rats Lufrednow, Jullie hebben wel mooie Russische namen! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ach, aÃgolue klinkt ook best hip Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Het is nu 2 april lieve dames en heren. Stop die Russische namen diep weg waar je ze nooit meer zal herinneren. Ondertussen ga ik mijn naam laten veranderen in "Gninok Elbiderc" zodat ik ingedekt ben voor de volgende 1 april grap. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ach, aÃgolue klinkt ook best hip Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Die helaas niet dezelfde zal zijn als voorgaande.. DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Die helaas niet dezelfde zal zijn als voorgaande.. DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!! Over een jaar, als ik Credible Koning ben, is het eerste wat ik doe met mijn nieuw gekregen macht jou een ban geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Kijk maar uit, Lord Voldemort, want ook WonderfulStar wordt als dolend schaapje extra goed beschermd door Onze Lieve Heer: Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:Kaïn zei tegen de HEER: ‘Die straf is te zwaar om te dragen. U jaagt mij weg van de bebouwde grond, en ik zal ver van U vandaan moeten blijven. Ik zal een zwerver en een vagebond zijn op de aarde, en iedereen die mij ontmoet kan mij doden.’ Maar de HEER antwoordde: ‘Nee! Wie het ook is die Kaïn doodt, hij zal zevenvoudig boeten!’En de HEER gaf Kaïn een merkteken, om te voorkomen dat ieder die hem ontmoette hem zou doden. Daarna trok Kaïn weg uit de nabijheid van de HEER en vestigde zich in het land Nod, ten oosten van Eden. Je ziet, wie aan iemand komt die met God wandelt, komt éénmaal aan God, maar wie aan iemand komt die niet met God wandelt, komt zevenmaal aan God. Let dus maar goed op wat je doet, vriend. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Bij deze draag ik mijn macht over aan RobertF. En WonderfulStar is wel lief. Soms. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten