<-Dennis-> 0 Geplaatst 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2004 Hey Ruth, Heb je ook de cd Remember van Jason Upton? Ik heb hem sinds een paar dagen, echt een aanrader. Toen ik zijn muziek luisterde, voelde ik gewoon dat de Heilige Geest, dingen aan het veranderen in me was, echt superc. Ik vind het nummer Fly vooral heel mooi, hoor je een engel meezingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2004 Quote: Op zondag 22 augustus 2004 23:42:52 schreef Engelientje het volgende: vraagje, heeft een van jullie de songtekst van "One Sacrifice" van James Gregory digitaal ? t lied staat in de jongeren opwekkingsbundel (nummer 99) en dus ook op de CD Secrets. Thnx a lot als je um hebt Link naar bericht Deel via andere websites
ravish 0 Geplaatst 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst 21 september 2004 Quote: Op maandag 30 augustus 2004 19:10:28 schreef Engelientje het volgende: [...] Weet iemand de tekst van het nummer 'Wait upon the wind' van Jason Upton? Deze staat op de CD: Jacob's Dream! By the way...een hele mooie cd..net zoals allemaal Volgend jaar komt ie naar Nederland en ik ben zeker van de partij!! Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2004 Vraagje, kan iemand de lyric van het nummer "Beautiful Savior"(cd heet METAMORPHOSIS) van Pillar vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2004 Niemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Tathar 0 Geplaatst 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2004 Nee, sorry nergens te vinden De cd wordt zelfs niet vermeld op de site van pillar Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2004 Klopt, tis ook een cd vol met akoustische en unplugged nrs Link naar bericht Deel via andere websites
JolandaT 0 Geplaatst 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2005 Hallo allemaal, Wie heeft voor mij de cd "Ik Ken Je Wel!" van Elly en Rikkert en wil voor mij de tekst van de titelsong even doormailen? Ik ben een liturgie aan het maken voor een jeugddienst en daar willen we dat liedje in zingen, maar kan de tekst nergens vinden.... Jolanda PS ik hoop dat ik nu wel in de goede topic zit.... Link naar bericht Deel via andere websites
JolandaT 0 Geplaatst 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2005 Hallo allemaal, Wie heeft voor mij de cd "Ik Ken Je Wel!" van Elly en Rikkert en wil voor mij de tekst van de titelsong even doormailen? Ik ben een liturgie aan het maken voor een jeugddienst en daar willen we dat liedje in zingen, maar kan de tekst nergens vinden.... Jolanda PS ik hoop dat ik nu wel in de goede topic zit.... Link naar bericht Deel via andere websites
Susanne 0 Geplaatst 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2005 jah... helemaal goed Krokeledokus had m al in een ander topic gepost voor je: http://forum.credible.nl/topic.php?id=615&singlepost=157145 Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 Quote Anna uit forum.credible.nl/topic.php?id=4589 Quote: Op woensdag 20 april 2005 08:51:06 schreef Anna het volgende: ik zit nu al de hele och constant met een melodie in me hoofd.... volgens mij is dit een praise lied die in het engels en in het nederlands is.... hij is volgens mij vrij lang en wat ik me van de tekst nog kan herrineren is dat het refrein beschijft wie God/Jezus is en dan krijg je een heleboel van die beschrijvingen zoals messias overwinnaar enzo (de precieze woorden die ik zeg zingen ze volgens mij niet maar zoiets wel) en dat zingen ze dan vrij snel achter elkaar en volgens mij is de laatste zin (you are the........ ................. and you are the air i bread (ok gramiticaal niet geheel correct geloof ik) die laatste zin zingen ze dan veel langzamer als t refrein tis een mooi nummer maar word er gek van dat ik geen tekst erop kan plaatsen! iemand een idee??? Bedoel je deze: Michael W. Smith - Breathe This is the air I breathe This is the air I breathe Your holy presence living in me This is my daily bread This is my daily bread Your very word spoken to me And I I'm desperate for you And I I'm lost without you Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 ik had gezocht hoor, maar kon geen topic vinden.... again: ik zit nu al de hele och constant met een melodie in me hoofd.... volgens mij is dit een praise lied die in het engels en in het nederlands is.... hij is volgens mij vrij lang en wat ik me van de tekst nog kan herrineren is dat het refrein beschijft wie God/Jezus is en dan krijg je een heleboel van die beschrijvingen zoals messias overwinnaar enzo (de precieze woorden die ik zeg zingen ze volgens mij niet maar zoiets wel) en dat zingen ze dan vrij snel achter elkaar en volgens mij is de laatste zin (you are the........ ................. and you are the air i bread (ok gramiticaal niet geheel correct geloof ik) die laatste zin zingen ze dan veel langzamer als t refrein tis een mooi nummer maar word er gek van dat ik geen tekst erop kan plaatsen! iemand een idee??? Link naar bericht Deel via andere websites
hennepennie 0 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 Sorry Anna, in mijn hoofd vol liedjes komt er geen een naar boven drijven! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 Ha Anna, Ik heb even voor je gegoogled... Is het misschien deze? Het zal haast wel niet, maarja er zijn wel meer liedjes met 'You are the air I breathe' erin. Dream Big - You Come To My Senses Smiling in the sunlight Singing from the breeze Watching from the stars Faithfully revealing Who You are to me I never have to wonder where You are Chorus You are the ground beneath my feet You are the air I breathe You are the sound of harmonies You are the light I see Reaching out to me in a thousand different ways Lord, You come to my senses every day I've tasted of Your goodness I've heard You call my name I've felt Your hand in mine The fragrance of Your presence Reminds me every day That You promised to be with me all the time Repeat Chorus You are the ground beneath my feet You are the air I breathe You are the sound of harmonies You are the light I see Reaching out to me in a thousand different ways Lord, You come to my senses And it brings me to my senses Lord, You come to my senses every day Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 Bedoel je deze? You are holy You are holy (You are holy) You are mighty (You are mighty) You are worthy (You are worthy) Worthy of praise(Worthy of praise) I will follow (I will follow) I will listen (I will listen) I will love You (I will love you) All of my days (All of my days) I will sing to (You're the lord of lords) And worship (You're the king of kings) The King who (You are mighty God) Is worthy (Lord of everything) I will love Him (You're emmanuel) Adore Him (You're the Great I am) I will bow down (You're the Prince of Peace) before Him (Who is the lamb) I will sing to (You're the living God And worship (You're my saving grace) The King who (You will reign forever) Is worthy (You are acient of days) I will love Him (You are Alpha Omega) Adore Him (Beginning and End) I will bow down (You're my Savior Messiah) Before Him (Redeemer and friend) You're my Prince of Peace And I will live my life for You Tussen haakjes staat zeg maar wat je er door heen zingt. snapje. Is dit wat je zoekt? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 JJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA *hap lucht* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 kan ik de melodie ook nog ergens vinden????????? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 MWS heeft um op cd staan... Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 En in opwekking staat ie dus ook.. Opwekking 609 Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 me opwekkingsboekeje gaat tot 500-nogwat was mws? micheal w smith? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 Quote: Op woensdag 20 april 2005 09:32:55 schreef Erna het volgende: Quote Anna uit forum.credible.nl/topic.php?id=4589 [...] Bedoel je deze: Michael W. Smith - Breathe This is the air I breathe This is the air I breathe Your holy presence living in me This is my daily bread This is my daily bread Your very word spoken to me And I I'm desperate for you And I I'm lost without you sorrie had niet gezien dat je dat had gezet hier thx!!!!!!!!! maar k heb m! jouw versie was ook coowl! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 Quote: Op woensdag 20 april 2005 21:31:16 schreef Anna het volgende: me opwekkingsboekeje gaat tot 500-nogwat was mws? micheal w smith? ja Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst 20 april 2005 ik heb m klein geprint dan doe ik m in me boekje wat ik van kate heb gehad Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2005 Hallo mensen, Ik ben opzoek naar de songtekst van het lied: Will of God...Heeft iemand deze? Liefs Iris Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2005 Voor Nomoskar: Is dit de goede tekst? Ik ben de wijnstok t./H. Oosterhuis m./B. Huijbers Ik ben de wijnstok, mijn Vader de wijngaardenier. Gij zijt de ranken, dus blijft in Mij, Ik blijf in u, dan vindt Hij vruchten hier. Zingt voor de Vader, de wijngaardenier, dus blijft in Mij, Ik blijf in u, dan vindt Hij vruchten hier. Ranken onvruchtbaar die snijdt Hij af, die werpt Hij weg; zij moeten branden. Dus blijft in Mij, Ik blijf in u, 't is waarheid wat Ik zeg. Zingt voor de Zoon want zijn woord is uw weg, dus blijft in Mij, Ik blijf in u, 't is waarheid wat Ik zeg. Laat dan mijn woorden uw waarheid en uw leven zijn, blijft in mijn liefde, zoals Ik in de Vader blijf, Gij zult vol vreugde zijn. Bidt om de Geest, om het brood en de wijn, en al wat gij de Vader vraagt, zal u gegeven zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten