Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst 4 november 2005 Heey! Ik zat zonet een gospelcd te luisteren die mn ouders ooit us hadden gekregen van de EO. Daar staat een nummer op van Jon Gibson, 'Friend that lives in you'. Het nummer heet op zijn cd Change of heart: 'Friend in you'. Nu heb ik uren lopen zoeken naar de songtekst ervan, maar die kan ik dus nergens vinden. Misschien dat één van jullie meer gelukt heeft? Groetjes Emsie Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 Help! Ik ben echt wanhopig op zoek naar de Engelse tekst van het kerstlied 'Son of Mary' van John W. Peterson. Heeft iemand het? Link naar bericht Deel via andere websites
tigerente 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 Quote: Op woensdag 09 november 2005 21:31:10 schreef Hester het volgende: Help! Ik ben echt wanhopig op zoek naar de Engelse tekst van het kerstlied 'Son of Mary' van John W. Peterson. Heeft iemand het? Ik kan je binnenkort blij maken. Ik kan aan het stuk komen.. incl koorpartij. Wij zingen het nml in de cantorij. Ik heb op dit moment thuis alleen de tegenstem/tussenpartij liggen, maar na vrijdag gaat het me denk ik wel lukken om het hele stuk mee te nemen. Je hoort nog meer van me! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 Onwijs bedankt, maar ik heb het ondertussen al. Mijn paniek was een beetje voor niets, mijn moeder had het gelukkig ook. Sorry Link naar bericht Deel via andere websites
tigerente 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 geeft niets.. beter dat je het twee keer vindt dan niet toch? Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst 10 november 2005 Quote: Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04:38 schreef Josminator het volgende: [...] Een beetje laat wellicht, maar ik denk dat je Jeany van Falco bedoeld? jaja!!! wow echt super bedankt!!!! nu hopen dat ik dat liedje nog eens op de radio hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Heeft iemand de lyrics/CD van de nederlandse versie van Jesus Christ Superstar? Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Quote: Op dinsdag 17 januari 2006 19:04:40 schreef Hester het volgende: Heeft iemand de lyrics/CD van de nederlandse versie van Jesus Christ Superstar? zoek ik ook al een lange tijd naar! Succes met de zoektocht Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 hey, van jason upton kan ik hem niet vinden maar wel van george micheal, limp bizkit, celine dion, novastar en kane. ik weet niet of je daar wat aan hebt? george micheal en limp bizkit hebben dezelfde songtekst maar celine dion, novastar, kane hebben allemaal verschillende. als je ze wil moet je maar even zeggen want ik heb ze op mijn pc staan. groetjes debt Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2006 Quote: Op dinsdag 17 januari 2006 19:05:32 schreef Starlight het volgende: zoek ik ook al een lange tijd naar! Succes met de zoektocht Ik heb ze (ja nu al)!! CD-boekje van iemand geleend. Kan ik wel voor je inscannen als je dat wilt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 bestaat er een opwekkingslied met iets van een regenboog erin? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 rode in to town today and in my heart I said 'Lord I'ld love to stay' But somethin' in me said 'Boy move along' Don't know what it is The good Lord bred it in my bones. (chorus) And I'm searchin' for a rainbow And if the wind only shows me where to go You'll be waitin' at the end, and I'll know I'll say 'To Hell with that pot of gold' This mare I'm ridin', yeah, she's gettin' kind of tired But in my heart she knows my one desire She's gonna take me to the end of that road, She lay down and die, I'll say 'God rest here soul!' And I'm searchin'...(chorus) Artist: Marshall Tucker Band Lyrics Song: Searchin' For A Rainbow Lyrics Over The Rainbow - Il Divo [urs] Somewhere over the rainbow Way up high There's a land that I heard of Once in a lullaby. [David] Somewhere over the rainbow Skies are blue And the dreams that you dare to dream Really do come true. [sebastien] Some day I'll wish upon a star And wake up where the clouds are far behind me. [Carlos] Where troubles melt like lemondrops Away above the chimney tops That's where you'll find me. [urs] Some day I'll wish upon a star [sebastien & Carlos:] And wake up where the clouds are far behind me. [David] Where troubles melt like lemondrops Away above the chimney tops [Carlos] That's where you'll find me. Somewhere over the rainbow Skies are blue And the dreams that you dare to dream Really do come true. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 mmm toevallig ook in het nederlands? thx ann! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Quote: Op woensdag 29 maart 2006 11:43:58 schreef Dwarrel het volgende: mmm toevallig ook in het nederlands? thx ann! kzal nog eens zoeken Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Wie kan even even de lyrics van het nummer Lughnasadh van Omnia neerposten. Bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Peer 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 over post heengelezen ... Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2006 Heej, Ik heb een liedje in m'n hoofd zitten, wel meer dan 1, maar dit liedje kan ik nergens op internet vinden. De volgende zinnen zitten er volgens mij in: He's got the whole world in his hand i feel (of fear) no evil for you are with me zoiets. Als ik zoek op die eerste zin krijg ik alleen het traditonele he;s got the whole world in his hand.. maar die zoek ik niet! Kan iemand mij misschien helpen? Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2006 Quote: Op woensdag 05 juli 2006 10:46:03 schreef krokeledokus het volgende: Heej, Ik heb een liedje in m'n hoofd zitten, wel meer dan 1, maar dit liedje kan ik nergens op internet vinden. De volgende zinnen zitten er volgens mij in: He's got the whole world in his hand i feel (of fear) no evil for you are with me Deze? He's got the whole world in His hands - Tim Hughes When all around is fading and nothing seems to last when each day is filled with sorrow still I know with all my heart: He's got the whole world in His hands. He's got the whole world in His hands. I'll fear no evil, for You are with me, strong to deliver, mighty to save. He's got the whole world in His hands When I walk through fire, I will not be burned. When the waves come crashing around me, still I know with all my heart: He's got the whole world in His hands. He's got the whole world in His hands. I'll fear no evil, for You are with me, strong to deliver, mighty to save. He's got the whole world in His hands He's got the whole world in His hands. He's got the whole world in His hands. The sun will not harm you by day, nor the moon by night. He's got the whole world in His hands. He will watch over your coming and your going, because I know: He's got the whole world in His hands. Strength for today brought hope for tomorrow. He's got the whole world in His hands. I'll fear no evil, for You are with me, strong to deliver, mighty to save. He's got the whole world in His hands Quote: Als ik zoek op die eerste zin krijg ik alleen het traditonele he;s got the whole world in his hand.. maar die zoek ik niet! Kan iemand mij misschien helpen? Toen ik op de eerste zin zocht in Google, kreeg ik meteen deze.. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2006 Quote: Op woensdag 05 juli 2006 13:46:37 schreef Jezz het volgende: [...] Toen ik op de eerste zin zocht in Google, kreeg ik meteen deze.. wow!! Jij bent geweldig! En ik kon hem maar niet vinden. Dankjewel!! Link naar bericht Deel via andere websites
kimberly-18 0 Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 ik zoek een liedje van opwekking namelijk : 587... heeft iemand de tekst of weet iemand waar ik hem kan vinden? bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 Ik was verloren, maar U redde mij. U trok mij uit de put, verhoogde mij. Zoveel liefde, toen ik was afgedwaald, zocht U naar mij. Heer, U weet alles wat ik heb gedaan, maar door uw bloed mag ik nu voor U staan. Zoveel liefde, dat ik een kind van U mag zijn. Refrein: U geeft een nieuw lied in mijn mond, ik roep het uit met heel mijn hart, een lied van dank voor mijn grote God, halleluja! Nu sta ik vast op deze rots, nu ben ik veilig in de hand van God. Alles werd nieuw toen Jezus kwam, halleluja, uw liefde redde mij! Nu mag ik leven in uw koninkrijk, want Jezus' offer maakte plaats voor mij. Zoveel vrede, omdat U van mij hield, stierf U voor mij. En nu wij weten hoe geliefd wij zijn, zijn wij gekomen om bij U te zijn. Zoveel vreugde, te weten dat U van ons houdt. (Refrein) Zoveel wonderen heeft U gedaan, zoveel plannen liggen voor ons klaar. Uw genade is zo groot voor ons, dat wat geen mens verdient, dat wat geen mens bedenkt, is wat uw liefde schenkt. (Refrein) laatste keer: uw liefde redde mij! (5x) Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 21 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2006 Nog een poging Ik zoek de akkoorden van; In de hemel is Heer. Ik weet niet wie het geschreven heeft, Misschien komt het wel bij Vineyard of soulsurvivor vandaan. Ik weet alleen het refrein maar. Refr: En aan u alle macht, alle heerlijkheid en kracht. En aan U is de eer Heel de lof want; U regeert U regeert En dit is ook nog een deel van de tekstlink Wel gaaf Saraah dat je het misschien weet En als het nr bijvoorbeeld op cd heb, wil ik hem graag hebben. Bless, ArjanH. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 haha ArjanH, ik had dit nog niet gelezen.. maar hij is nu terecht! Ik heb hem op papier staan met akkoorden. Als hij ergens op CD staat, houd ik me ook aanbevolen!! Ik ben op zoek naar de tekst van Precious To Me van het Oslo Gospel Choir! (van het album Joy) Het liedje staat op de cd van AiA -> Live your passion for the King. Ik vind het een onwijs mooi nummer, maar ik zou graag ergens de tekst lezen die ze daar zingen. Maar ook via google kom ik er niet achter. De volgende tekst versta ik: I'm the Lord of the sky I'm the Lord of the see .... know you (my) name You're precious to me and I love you my child I love you my child Come and rest with Me for eternety (of hoe je dat schrijft) Kan iemand me helpen? Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Ey Krokie Kijk je wellus op deze site: link Staan ook erg veel nummers En inderdaad echt bedankt, is ook erg makkelijk om te spelen Ik heb trouwens het nr, In de hemel is de Heer. Tis niet echt een geweldige kwaliteit. Maar wel gaaf Mail em je wel effe... Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Hoi arjan, neej ik kan hem daar niet vinden. Overigens zie ik daar vooral accoorden.. ik kan helaas geen gitaar spelen.. hoop dat mn zusje het snel leert! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten