Groninger 0 Geplaatst 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2005 Ik denk het wel Sheepie, kwam nl. op hetzelfde uit (bron: http://users.pandora.be/dirk.viaene/zj600.htm) Link naar bericht Deel via andere websites
nomoskar 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 ontzettned bedankt!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2005 Hey, Ik ben op internet op zoek naar de muziek van het opw lied 614: Uw genade is mij genoeg. Ik kan wel de tekst vinden, maar ik wil hem graag kunnen luisteren en op mijn mp3 zetten. Wie kan mij hiermee helpen?? Marieke Link naar bericht Deel via andere websites
anak Yesus 0 Geplaatst 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2005 Owkeej..dan zoek ik nu de tekst van Israel Houghton met het nummer "All about You." Iemand bekend? Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2005 MWS zingt ook een liedje met deze tekst.. geen idee of die oorspronkelijk van israel Hougton is.. ik zal het zo ff op zoeken.. Mijn vraag: Kent iemand de volgende twee liedjes: Quote: Hé, luister mee naar een nieuw verhaal, Een nieuw verhaal uit het boek van God. Hé, luister mee naar een nieuw verhaal, Een nieuw verhaal uit het boek van God. en Quote: Nobody is like Jesus…no Nobody is like Him…hallelujah Nobody is like Jesus…no Nobody is like Him…oh no He is so wonderful So yentle and so kind He’s allways in my heart He’s allways on my mind Het gaat mij vooral om de melodie. De tekst heb ik wel, maar ik heb geen idee uit welke bundel deze liedjes komen. En hoe de melodie verloopt. misschien kan iemand hem even voorzingen ff serieus, kan iemand mij hierbij helpen?? Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2005 Quote: Op dinsdag 31 mei 2005 14:33:58 schreef anak Yesus het volgende: Owkeej..dan zoek ik nu de tekst van Israel Houghton met het nummer "All about You." Iemand bekend? When the music fades All is stripped away And I simply come Longing just to bring Something that's of worth That will bless Your heart I'll bring You more than a song For a song in itself Is not what You have required You search much deeper within Through the way things appear You're looking into my heart I'm coming back to the heart of worship And it's all about You, It's all about You, Jesus I'm sorry, Lord, for the thing I've made it When it's all about You, It's all about You, Jesus King of endless worth No one could express How much You deserve Though I'm weak and poor All I have is Yours Every single breath I'll bring You more than a song For a song in itself Is not what You have required You search much deeper within Through the way things appear You're looking into my heart I'm coming back to the heart of worship And it's all about You, It's all about You, Jesus I'm sorry, Lord, for the thing I've made it And it's all about You, It's all about You, Jesus I'm coming back to the heart of worship, And it's all about You, It's all about You, Jesus I'm sorry, Lord, for the thing I've made it And it's all about You, It's all about You, Jesus -Michael W. Smith- Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2005 Nee, dit is Heart of Worship van Matt Redman Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2005 Ik zoek de lyrics van "Cosmic Cowboy" van Barry McGuire. Ik kan het niet vinden op de diverse lyrics-sites. Rudibu. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2005 k zit met deze zin in me hoofd i'm desperate for you.... and i............... (ook iets met i'm lost whithout you) liedje over God, maar ben de tekst kwijt.... Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2005 Deze misschien? Heel snel gevonden met Google hoor... Breathe - Michael W. Smith This is the air I breathe This is the air I breathe Your holy presence living in me This is my daily bread This is my daily bread Your very word spoken to me And I I'm desperate for you And I I'm I'm lost without you This is the air I breathe This is the air I breathe Your holy presence living in me This is my daily bread this is my daily bread your very word spoken to me And I'm, I'm desperate for you And I'm, I'm lost without you And I'm desperate for you And I'm, I'm lost without you. I'm lost without you. I'm lost without you. I'm desperate for you. (Cry out to live) I'm desperate for you.. I'm lost, I'm lost, I'm lost without you.. I'm lost without you I'm desperate for you (pianospill) (How many of you are hungry for God?) (I want more of them. who wants to .. to open up?) Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2005 thx hesterrrrrrrrrrrr dasm! yep yep! thx! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2005 .... de pijn die al mijn zonde deed.... normaal als ik zo'n stukje tekst typ vind credible-zoekmachiene hem wel... maar nu ff niet.... welk liedje was t ook al weer? (tis opwekking volgens mij) Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2005 Nou kom ik er ook neit oop! en nooit vergeet ik hoe u leed, de pijn die al mijn zonde deed. ? ik ga mijn hersens kraken! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2005 Quote: Op dinsdag 02 augustus 2005 22:42:38 schreef Dwarrel het volgende: .... de pijn die al mijn zonde deed.... normaal als ik zo'n stukje tekst typ vind credible-zoekmachiene hem wel... maar nu ff niet.... welk liedje was t ook al weer? (tis opwekking volgens mij) Je bedoelt deze zeker? Je eigen post nota bene Zoeken met Google (op "de pijn die al mijn zonde deed") doet wonderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2005 oeps op google was ik nogniet geweest... zo zie je maar... me is standvastig...blijft mooi nummer, was het alleen vergeten... Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2005 heej ik zoek een liedje. normaal googel ik wel ff (tstaat nu toch in de vandale.. ) Maar ik weet er eigenlijk maar heel weinig van. tis nederlandstalig en nog niet zo oud. Het is geen chr. liedje ofzo, maar gewoon van de radio. Vrij vertaald: iemand is verliefd maar wil het niet vertellen. Neit nu misschien wel later.. Hij zingt voral over wat het niet is. Niet een laat mij maar wachten, niet een etc. meer een.. ok ik ben vaag ik weet het. degene die er nu nog soep van kan koken krijgt van mij een dikke knuf!! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2005 Ik heb echt geen flauw idee... het enige liedje dat ik kan verzinnen is Contrast van Veldhuis en Kemper. Daar komt ook vaak 'niet' in voor. Maar ik geloof niet dat dat past bij de uitleg die je gaf. Heb je niet meer info? Is het een zanger of zangeres, of meerdere mensen? Is het een ballad of een snel nummer? Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2005 gevonden!!! Acda & De Munnik - Jaren ver van hier: Dit wordt geen lied van “toen ik jou†, Want ik kende je allang. Het wordt ook geen “nu blijf ik maar hopen†, Want het wordt niets ben ik bang. Het is ook geen “dus blijf ik maar zingen†, Hoogstens een “wat ik niet vertelâ€. Het is een “veel te laatâ€, een “nooit goed zeggen kon†, Maar dat vertel ik je nog wel.. Ik zal je jaren ver van hier Misschien vertellen hoe het was Misschien zal ik dan zeggen Misschien nog veel later pas. Maar ik zal je jaren ver van hier Misschien vertellen hoe verliefd ik op je was Dit wordt geen “onderaan je raam†, Hoogstens een “waar je dan ook bent†. En dat ik hoor hoe jij een ander zegt: “Die jongen heb ik ooit gekend†. Ik zal je jaren ver van hier Misschien vertellen hoe het was Misschien zal ik dan zeggen Misschien nog veel later pas Maar ik zal je jaren ver van hier Misschien vertellen hoe verliefd ik op je was Dit is geen “ieder een andere kant op†, We mochten nooit hetzelfde pad En geen “ineens liet ik jouw hand los†, Ik heb jouw hand nooit vast gehad Maar ik zal je jaren ver van hier Misschien vertellen hoe het was 'tis precies hoe ik me nu voel Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst 2 september 2005 Wie kan mij helpen met de volledige tekst van een kinderliedje. Ooit zelf uit volle borst gezongen en vaak toegepast, maar alleen de tekst wil mij niet meer in zijn geheel te binnen schieten, wie helpt? Ik kwam in mijn leven op een kruispunt, waar de Satan stond, ....... ik zal je hele leven wel vervullen met plezier enz. (fout dus, want de Heiland slaat dit aanbod af en geeft ons een betere keuze) Maar wie weet de tekst nog. Groetjes Ernst Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst 24 september 2005 Hoi ik hoorde net een liedje op de radio, maar heb geen idee hoe die heet. Volgens mij is het wel een redelijk bekend liedje.. Ik weet het volgende: het is duits, en in het liedje wordt een nieuwbericht voorgelezen over een kidnap ofzo. Tenminste dat maken mijn gedachten eraltijd van. Ik wil graag weten welk liedje het is.. * zoo irri dat ik dat niet weet * Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst 24 september 2005 je had ook gewoon op internet kunnen zoeken naar de tekst ^^;; Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst 24 september 2005 ja maar die is duits.. Da's nu het stomme. Op internet zocht ik al naar de 'speellijst' maar die kon ikdus niet vinden van dat radiostation.. En nu zit ik dus met een duits liedje, waarvan ik heel graag wil weten waar die over gaat.. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2005 Hoi!! ik zoek twee franse liedjes. En dacht wieweet zit hier op credible wel een franstalig iemand! Ik zoek de franse "this little light of mine" oftewel "Ma petite lumière" en de franse versie van "He's got the whole world in his hand" : "Il tient la terre" aangezien hier ook wat belgische usertjes zitten Kent iemand deze liedjes??? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2005 ik zal eens kijken of ik wat voor je kan vinden, weet je van wie het is? Link naar bericht Deel via andere websites
Josminator 0 Geplaatst 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2005 Quote: Op zaterdag 24 september 2005 19:56:47 schreef krokeledokus het volgende: Hoi ik hoorde net een liedje op de radio, maar heb geen idee hoe die heet. Volgens mij is het wel een redelijk bekend liedje.. Ik weet het volgende: het is duits, en in het liedje wordt een nieuwbericht voorgelezen over een kidnap ofzo. Tenminste dat maken mijn gedachten eraltijd van. Ik wil graag weten welk liedje het is.. * zoo irri dat ik dat niet weet * Een beetje laat wellicht, maar ik denk dat je Jeany van Falco bedoeld? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten