xounstaer 0 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 van mij; eminem, 2pac, michael jackson, briney spears, madonna. verder vind ik alle muziek die erg populair is wel mooi en natuurlijk kwaliteitsmuziek. ik ga ff wat nummers in dat youtube topic luisterren maar wat is jouw favorite artiest of muziek? Samengevoegd: ik luister nu "Akon" wat vind je daarvan? Samengevoegd: met convinct... Samengevoegd: nou ja ik bedoelde ik zit op gesloten en was dat ook wel eens tegen mijn wil , en kan daardoor wel relateren en zo met de muziek.. zelf ken ik geen kwaad woor hoor ja alt moet wel maar neee Samengevoegd: only if i see opportunity Samengevoegd: en als het in mijn eigen gedraging is. Samengevoegd: Het beste vind ik de phrase "keep on calling". Link naar bericht Deel via andere websites
muymchick 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ik heb niet echt favo artiesten ma wel muziek stijlen. Dat is metal (verschillende soorten), rock, alternatief, drum n bass, dubstep, hardrock, indierock, zo lang het maar geen piraten muziek is. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 david phelps is mijn favoriet kijk op you tube just as iam, no more nights ,it is well with my soul enz Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ik heb niet echt favo artiesten ma wel muziek stijlen. Dat is metal (verschillende soorten), rock, alternatief, drum n bass, dubstep, hardrock, indierock, zo lang het maar geen piraten muziek is.Ook Alestorm niet? Link naar bericht Deel via andere websites
AFromFlevo 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Delirious? is nog steeds hoog favoriet bij mij. De enige band waar ik ooit fan van ben geweest. Verder Johnny Cash, een beetje U2, niet meer zo stiekem Ramses Schaffy, samen met mijn dochter fan van K3 (eigenlijk dus wel stiekem). Leukste ontdekkingen van de laatste tijd vind ik Katzenjammer, The Cleverlys en Geliefden. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Katzenjammer, ja! Die zijn best wel cool Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Katzenjammer, ja! Die zijn best wel cool Ken je de Amsterdam Klezmer Band al? Oh en Klavan Gadje?Oh én Branâ Keternâ? En Fejd? http://www.fejd.se (staan nogal wat gratis downloads op). Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Amsterdam Klezmer Band Ik ben ze nu aan het luisteren en die band is :D :D Die andere bands ga ik zo luisteren Fejd is heaven! Ik vond het al leuk toen ik de foto van die mannen zag maar dit is pas echt coole folk metal! Heel anders dan eluveitie ook, veel minder gepriegel maar wel dezelfde sfeer een beetje enzo en ik ben fan! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Amsterdam Klezmer Band Ik ben ze nu aan het luisteren en die band is :D :D Die andere bands ga ik zo luisteren Fejd is heaven! Ik vond het al leuk toen ik de foto van die mannen zag maar dit is pas echt coole folk metal! Heel anders dan eluveitie ook, veel minder gepriegel maar wel dezelfde sfeer een beetje enzo en ik ben fan! Klopt, het is heerlijke muziek die ik lang geleden luisterde, momenteel minder, moet ik weer doen..Branâ Keternâ is trouwens een sideproject van wat Eluveitie mensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Favoriete bands zijn: Trading Yesterday (vooral World on Fire), The Afters, Lifehouse, Racoon, the Fray en Coldplay Favoriete zanger: Tyronne Wells, Jason Walker en Gavin deGraw, Favoriete zangeres: Kelly Clarkson, Sara Barreiles en Adele Toch ook wel veel de christelijke muzikanten dus. Ik wil vooral muziek waar niet te veel meer aan gesleuteld is. Gewoon simpel, de basisinstrumenten, een gitaar, piano, bass en drum Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Leukste ontdekkingen van de laatste tijd vind ik Katzenjammer. [...] Die had ik afgelopen keer op het bevrijdingsfestival nog gezien. Een heel leuk bandje. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Mijn favoriete artiest is overduidelijk David Bowie. Hij staat boven iedereen. Verder heb ik een erg brede smaak. De laatste tijd ben ik vooral gefocust op elektronische muziek - met name techno. Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Eén van mijn favorieten is Hillsong live, niet Untied maar alleen Hillsong live; geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
Enola Gay 0 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 jaren '80 muziek,, zoals Duran Duran, Pet shop boy's, Spandeau Ballet, Soft Cell, Madonna, Erasure, Synthesizer Greatest 1 -7 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Joy Divison, Clan of Xymox, The cure, Bauhaus, Ramones, Nick Cave, Refused, Backworld, Comeback kid, J.S. Bach, Depeche mode, ZAO, Boysetsfire, Johnny Cash, Current93, Bob Dylan, The last dance, Officium Triste, Callisto, Sisters of mercy, en vele anderen......... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Joy Divison, Clan of Xymox, The cure, Bauhaus, Ramones, Nick Cave, Refused, Backworld, Comeback kid, J.S. Bach, Depeche mode, ZAO, Boysetsfire, Johnny Cash, Current93, Bob Dylan, The last dance, Officium Triste, Callisto, Sisters of mercy, en vele anderen.........Volgens mij is Iriacythe vergeten om aan te melden onder haar account... Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Joy Divison, Clan of Xymox, The cure, Bauhaus, Ramones, Nick Cave, Refused, Backworld, Comeback kid, J.S. Bach, Depeche mode, ZAO, Boysetsfire, Johnny Cash, Current93, Bob Dylan, The last dance, Officium Triste, Callisto, Sisters of mercy, en vele anderen.........Volgens mij is Iriacythe vergeten om aan te melden onder haar account...Ik kan me vergissen maar dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Joy Divison, Clan of Xymox, The cure, Bauhaus, Ramones, Nick Cave, Refused, Backworld, Comeback kid, J.S. Bach, Depeche mode, ZAO, Boysetsfire, Johnny Cash, Current93, Bob Dylan, The last dance, Officium Triste, Callisto, Sisters of mercy, en vele anderen.........Volgens mij is Iriacythe vergeten om aan te melden onder haar account...Ik kan me vergissen maar dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.Het was ook met een invisible knipoog Iria luisterd volgens mij ook Joy Divison, Clan of Xymox, The cure, Bauhaus, Nick Cave, J.S. Bach, Depeche mode, Current93, Sisters of mercy hoe dan ook Link naar bericht Deel via andere websites
SimplY 0 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 John Mayer! He's the best! (hehe voor mij althans ) En Lifehouse is wel goed Link naar bericht Deel via andere websites
Inck 0 Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Stiekem is Owl City mijn favoriete artiest. Maar voor de rest ook Coldplay, Adele, U2, Delirious, Tim Hughes en nog een heel aantal andere niet-christelijke en wel-christelijke artiesten... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Als ik Coldplay hoor (met uitzondering van de eerste twee albums) krijg ik altijd de neiging om dingen kapot te maken of in brand te steken, bij voorkeur alles wat met de band te maken heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Maar Kurt, da's toch een teken dat het goede muziek betreft? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ik kwam net Army of Lovers tegen I'm in Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Toto Maar verder luister ik nog wel een hele hoop andere muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 E.S. Posthumus, en de rest noem ik maar want anders krijg ik nog meer bedreigingen met de ban hamer, ik hou vooral van lekker rauwe muziek waar ik het niet altijd mee eens ben. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten