Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het is weer terug!

Het programma 24 uur met ... is afgelopen week weer op de buis geweest!

Presentator Wilfried de Jong sluit zich 24 uur lang op met een BN-er in 1 ruimte. daarin staan een bed, keuken, banken etc. De basisdingen zegmaar.

Er is geen klok, geen enkele vorm van tijd.

Er ontstaan (zo is mijn ervaring van het vorige seizoen) vaak hele interessante gesprekken, je leert zo'n persoon echt kennen.

Zo vond ik van het vorige seizoen de afleveringen met Theo Maassen, Gordon en Kyteman echt heel boeiend.

Het leuke is ook dat hij een hoop van zijn gasten echt pas voor de eerste keer ontmoet. Hij kent ze niet, heeft nog nooit met ze gesproken en gaat 24 uur met ze doorbrengen

Nu dus een nieuw seizoen. De eerste gast: Hans Klok!

Ben er niet bepaald fan van, als ik het even voorzichtig uitdruk.. maar ga de aflvering toch even terugkijken van de week.

Elke maandag is er een nieuwe aflevering te zien op NED1 (dacht ik)

Het mooie vind ik dat de sfeer vanaf de eerste seconde heel relaxt is. Dat heb je al gauw als Wilfried de Jong een programma presenteert.

Het nodigt uit tot gesprekken, openhartigheid. Dat maakt het echt een goed programma

Nog meer mensen die het volgen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het nooit gezien en aangezien ik geen tv heb en mijn internetverbinding meestal te slecht is om dingen online te kijken, denk ik niet dat ik het gauw zal zien. Maar ik heb er op zich wel bewondering voor als een presentator erin slaagt zoiets goed te doen, het lijkt me erg moeilijk, zomaar met een wildvreemde 24 uur in een kamer gedumpt worden en daar boeiende gesprekken uit halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb net de eerste aflevering gezien.. En Hans Klok is helemaal niet zo'n gladjakkende arrogante man als ik eerst dacht.. Best een sympathieke man.

@Iria: Het is ook wel de persoonlijkheid van Wilfried de Jong. Heel open, denkt na over dingen en stelt echt goede vragen. En zoals ik al zei.. het is gewoon heel ontspannen

Volgende week is trouwens acteur Pierre Bokma te gast

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid