FlyAway 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Hey Ik moet deze donderdag in 1 dag iets voor tekenen maken, daarvoor moet ik al een voorstudie maken. Maar ik heb nog geen idee wat ik moet tekenen, denk er echt al heel lang over na. De onderwerpen waaruit ik kan kiezen zijn: - Evenwicht en beweging - Een rare combinatie - Het gevoelige moment. Ik teken het liefst iets met dieren (mensen kan ik echt niet tekenen). Heeft iemand misschien nog een idee voor mij? xxx FlyAway Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Een olifant die gaat bevallen? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Admod note: Verzet KB >> SSW Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Quote: Een rare combinatie 6 En de wolf zal met het lam verkeren, en de luipaard bij den geitenbok nederliggen; en het kalf, en de jonge leeuw, en het mestvee te zamen, en een klein jongske zal ze drijven. 7 De koe en de berin zullen te zamen weiden, haar jongen zullen te zamen nederliggen, en de leeuw zal stro eten, gelijk de os. 8 En een zoogkind zal zich vermaken over het hol van een adder; en een gespeend kind zal zijn hand uitsteken in de kuil van den basilisk. Link naar bericht Deel via andere websites
Eruption 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Een schaap en een leeuw in een ruimte voor 'rare combinaties' zal het wel goed doen zoals Raido ook zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Dat heeft een jongen uit me klas de vorige opdracht al gedaan Maar het was een goed idee.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Teken quetzalcoatl; een gevederde slang Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Quote: Op maandag 10 januari 2011 12:28:11 schreef Morphogenesis het volgende: Teken quetzalcoatl; een gevederde slang Wat een raar beest! Wel grappig. Lijkt een beetje op een draak. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Het is een god uit de azteekse mythologie Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Ik las het net ja. Zou daar de draak in sprookjes vandaan komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Geen idee Maar wellicht als je zoiets tekent: Dat dat origineel zou zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 10 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Dat is heel mooi, maar heel moeilijk! Ik ga het zo eens proberen Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Je kunt ook een hond en een kat tekenen die beide balanceren op een balkonrand (met eventueel een wat somber, grauw uitzicht) en neusje-neusje met elkaar doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Quote: Op maandag 10 januari 2011 13:10:01 schreef Morphogenesis het volgende: Het is een god uit de azteekse mythologie Je bent hier Eredienst aan Heidense Goden aan het promoten!? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Quote: Op maandag 10 januari 2011 14:51:37 schreef Machiavelli het volgende: [...] Je bent hier Eredienst aan Heidense Goden aan het promoten!? Welke eredienst? En ik promoot niks? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 En ik maar denken dat het over 'tekenen' van de Eindtijd ging. @Flyaway: de thema's die je noemt hoeven niet per se om de inhoud van de tekening te gaan, je kunt met licht-donker, kleuren, vormen etc. Evenwicht en beweging: iemand staat op een plank op een lading ballen. Op het moment heeft hij evenwicht Het gevoelige moment: het moment dat iets op de gevoelige plaat komt? Misschien kun je iets doen met fotografie. @ Morphogenesis: het is een grapje. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Quote: Op maandag 10 januari 2011 11:28:53 schreef Gilrea het volgende: Een olifant die gaat bevallen? Ik vind deze suggestie eigenlijk het beste Maar ehm... plaatjes natekenen is toch niet zo origineel? Bedenk anders zelf een leuk beest (kannie ook nooit mislukken, gewoon zeggen dat het zo hoort) en zet hem in een contrasterende locatie. Een moordzuchtige draak in een jacuzzi ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Ik heb dat beest dus proberen te tekenen, voor mij is het een onmogelijkheid.. Uiteindelijk ben ik op iets heel saais uitgekomen maar wel haalbaar voor mij om te tekenen en totaal niet origineel: een lotus met daarachter een uitgedroogde achtergrond. Al jullie ideeën kan ik wel weer gebruiken voor de volgende keer dat ik iets moet tekenen, bedankt allemaal! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 Plaatjes natekenen is misschien niet zo origineel, maar je leert er wel goed tekenen door en zo'n plaatje kan je creativiteit juist een impuls geven. Zodat je bijvoorbeeld begint met natekenen en uiteindelijk de afbeelding loslaat en met eigen fantasie de tekening verder afmaakt. Daarbij ben je vaak het meest origineel als je niet origineel wil zijn, maar gewoon begint. Dat geldt bij zowel tekenen als schrijven als wat dan ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten