Minifan 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Anna is eruit Zij was mijn favo deelnemer! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Quote: De aflevering krijgt een dikke vier sterren, voornamelijk omdat ik persoonlijk wel blij ben dat Anna van het scherm verdwenen is. Net op tijd ook, als ze nog meer kleding zou uittrekken moest het programma verschuiven naar 22.00 uur. link Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Van mij mag Sounndos er ook wel uit. Of Art natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Die van Karin is een mooie hint! Had zelf deze gevonden.. tot nu toe waar gebleken: link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Mooi om te zien dat die theorie van vorige week elke keer weer klopt. Niemand die je vraag 9 zag beantwoorden, dus deze aflevering niemand eruit! Karin zag je vraag 10 beantwoorden, dus gaat er volgende week dan uit. In deze link staat van niet, maar Soundos beantwoord vraag 20, net als Patrick. die zijn dan winnaar en verliezer. Art zag je vraag 11 beantwoorden in afl 2, dus die is dan de 11e mol! zou tof zijn, zit namelijk al vanaf aflevering 1 op Art! Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Maar Art is zo overduidelijk aan het mollen, dat het dan niet meer leuk is Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Alsn hij de mol echt is, dan heeft hij een paar aflevering iets te duidelijk gemold.. dat is idd wel jammer Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Mha, aan de andere kant kiezen de producers er voor om deze beelden uit te zenden. Zij maken een selectie en kiezen welk beeld ze de kijker geven... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Klopt.. en als (net als gisteren) blijkt dat Art elke keer de 11e vraag beantwoord (het is vaker gebeurd kom ik net achter), dan lijkt me dat een mooie hint om te laten zien wie de 11e mol is! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Bleh, Art mol veeeels te veel. Of hij is een irritante deelnemer of een belabberde mol (of de producers laten hem zo iig uit de verf komen). En jongens, ik hoorde Karin zeggen 'niets is wat het lijkt', vond dat wel een prima hint Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Want? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dat is 'de' quote voor dit programma bij mijn weten. Net zoals 'trust nobody'. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Maar dat is toch geen hint? Dat heb ik er meer horen zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Art! Art! Art! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Patric! Patric! Patric! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Absoluut niet! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Patrick is de mol !!! Dat was m'n tweede keuze, na Karin Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Absoluut niet! Zei je wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Ik zag nog een leuke hint voorbij komen: het is st patricks day Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Dat bedacht ik me vanmorgen ook opeens Joelle.. Zodoende wist ik het vandaag toch voor de ontknoping zeker Voor bewijs: ik heb het getwitterd Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Oh, kan best zijn dat het jouw tweet was die 't me deed bedenken. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Er zaten wel een paar hints en mol-akties tussen dat ik zoiets had van ' dat ik dat niet gezien heb!' Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik was echt completely flabbergasted Ik dacht al 'bah, nou is die Art toch de mol, wat stom...' Dat gesprek op het strand was geniaal dattie stond te vertellen dat de schat er lag terwijl Karin en Soundos een stukje verderop liepen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Wat een vreselijke mol, alleen dat met die koker op het strand was nog wel een leuke actie, maar voor de rest; redelijk laf, gericht op "de groep doet het toch wel fout" .. hij zei ook ergens dat het belangrijker is om niet betrapt te worden dan om de mol uit te hangen .. tsja... echt teleurstellend.... maar voor de rest wel een hele leuke groep dit jaar.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten