Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Iemand de docu \"If you dont like the truth\" aan het kijken op NED2? Het gaat over de verhoren van (vermeende!?) terroristen in Guantanamo bay door de Amerikanen. Bizar hoe koud ze zijn, zo gevoelloos en hoe ze die 16 jarige ventjes aanpakken zonder enig bewijs.. Aan de andere kant.. Ze zitten er misschien ook voor niks.. Lastige overwegingen denk ik Samengevoegd: Pff bizar zeg.. die verhoorder ziet die Omar al als schuldig.. het maakt niet uit wat ie zegt.. Die ondervrager wil maar 1 ding: hem schuld laten bekennen.. Schuldig of niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Admod note: Titel aangepast Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hm, ik heb ooit tijdens mijn mensenrechten klas ook leuke verhalen over Guantanamo Bay gehoord en gezien. Beetje in het licht van de vraag 'doel heiligt alle middelen?' Weet niet welke docu jij nu kijkt, maar wat is een beetje de strekking? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Tja, welcome in the real world. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 goh moesten moslims eens zeggen na 11 september ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Is nog geen reden om willekeurige mensen zo te behandelen! Onmenselijk Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Quote: Op donderdag 06 januari 2011 16:18:44 schreef Luxuria het volgende: goh moesten moslims eens zeggen na 11 september ofzo. Tja, die stonden in iets andere positie... Niettemin hadden ze natuurlijk een punt gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten