Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hey

Ik heb nu een tijd contact met een dame. We zijn ook al een paar keer uitgeweest.

Ik doe het rustig aan, ik heb haar nog niet echt aangeraakt of iets dergelijks. Ook dus nog niet gezoend. Het is gewoon gezellig kletsen en een beetje door de stad heen huppelen van cafe naar cafe.

Nu ben ik bang dat ze me in de friend zone heeft geplaatst omdat ik haar nog niet heb gezoend.

Zelf weet ik niet goed hoe christelijke meisjes over zoenen etc denken, dus ik doe het rustig aan om haar niet oncomfortabel te laten voelen.

Wat kan ik doen en advies? Ze is een verlegen type.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon erover praten, ook al is het doodeng om erover te beginnen, vaak heeft praten wel het meeste effect. En anders wacht je gewoon zo'n gespannen momentje af van wel/niet zoenen en dan zoen je haar wel gewoon een keertje, je komt er vanzelf achter of ze dat wil enz.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon tegen elkaar aanhangen en zoenen lijkt me prima. Zolang het daarbij blijftsmile.gif

Maar dat hangt er een beetje vanaf hè? Er zijn zat niet-christelijke jongeren die er bij voorbaat al vanuit gaan dat de ander ze niet wil omdat zij niet geloven ofzo. Dus praten is toch de beste oplossing..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zelf weet ik niet goed hoe christelijke meisjes over zoenen etc denken, dus ik doe het rustig aan om haar niet oncomfortabel te laten voelen.

Normaliter zou je sneller 'toeslaan'?

Ik denk dat zij zich onderhand ook afvraagt wat de status is van jullie relatie. Als ze al verlegen is, dan zal ze sowieso niet de eerste stap nemen. Het lijkt me dan het beste haar niet te verrassen met intimiteiten, maar gewoon open kaart spelen. Ik denk dat wat ze ook denkt over jou, ze dat toch wel zal waarderen. smile.gif

Maar ja, zoveel verstand heb ik ook niet weer van het andere geslacht. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid