dedisz 0 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Hey Ik heb nu een tijd contact met een dame. We zijn ook al een paar keer uitgeweest. Ik doe het rustig aan, ik heb haar nog niet echt aangeraakt of iets dergelijks. Ook dus nog niet gezoend. Het is gewoon gezellig kletsen en een beetje door de stad heen huppelen van cafe naar cafe. Nu ben ik bang dat ze me in de friend zone heeft geplaatst omdat ik haar nog niet heb gezoend. Zelf weet ik niet goed hoe christelijke meisjes over zoenen etc denken, dus ik doe het rustig aan om haar niet oncomfortabel te laten voelen. Wat kan ik doen en advies? Ze is een verlegen type. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2011 Laten merken wat je voelt. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Gewoon erover praten, ook al is het doodeng om erover te beginnen, vaak heeft praten wel het meeste effect. En anders wacht je gewoon zo'n gespannen momentje af van wel/niet zoenen en dan zoen je haar wel gewoon een keertje, je komt er vanzelf achter of ze dat wil enz. Link naar bericht Deel via andere websites
dedisz 0 Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 hoe kijkt de gemiddelde dame hier tegenaan: je date met een christelijke jongen, qua praten etc is er een klik, wat verwacht je nog meer? lichamelijk contact-zoenen etc? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Gewoon tegen elkaar aanhangen en zoenen lijkt me prima. Zolang het daarbij blijft Maar dat hangt er een beetje vanaf hè? Er zijn zat niet-christelijke jongeren die er bij voorbaat al vanuit gaan dat de ander ze niet wil omdat zij niet geloven ofzo. Dus praten is toch de beste oplossing.. Link naar bericht Deel via andere websites
dedisz 0 Geplaatst 3 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 we zijn allebei christelijk, maar ik heb dus nog geen actie ondernomen. kan het zo zijn dat ze denkt dat ik verlegen ben omdat ik haar nog niet heb gezoend? Ik ben namelijk totaal niet verlegen en straks denkt ze dat ik homo ben Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Praten, dan.. Of wachten op zo'n wel/niet zoenen moment als Gilrea zegt maar als ze je echt in haar friend zone heeft geplaatst kun je daar lang op wachten. Dus praten is de enige optie om snel en zeker te weten of ze je leuk vind of niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Quote: Op maandag 03 januari 2011 13:01:39 schreef dedisz het volgende: straks denkt ze dat ik homo ben Of ze nou denkt dat je verlegen bent, je gewoon niet leuk vindt of denkt dat je homo bent, het effect is hetzelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Oh nee! Niet de friend zone! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Quote: Op zondag 02 januari 2011 18:01:49 schreef dedisz het volgende: Zelf weet ik niet goed hoe christelijke meisjes over zoenen etc denken, dus ik doe het rustig aan om haar niet oncomfortabel te laten voelen. Normaliter zou je sneller 'toeslaan'? Ik denk dat zij zich onderhand ook afvraagt wat de status is van jullie relatie. Als ze al verlegen is, dan zal ze sowieso niet de eerste stap nemen. Het lijkt me dan het beste haar niet te verrassen met intimiteiten, maar gewoon open kaart spelen. Ik denk dat wat ze ook denkt over jou, ze dat toch wel zal waarderen. Maar ja, zoveel verstand heb ik ook niet weer van het andere geslacht. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Quote: Op maandag 03 januari 2011 13:20:56 schreef Bonaventura het volgende: Oh nee! Niet de friend zone! Ik lees de hele tijd 'fried zone'. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Extra crispy! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2011 Nee maar even serieus. Begin eerst eens met jezelf afvragen hoe ver jij zou willen gaan. Ondertussen kun je die tijd gebruiken om met haar te praten over je gevoelens. Dat kan heel simpel. Je zegt gewoon: ik vind je leuk. Dan snappen ze het meestal wel. Link naar bericht Deel via andere websites
fladdervlinder 0 Geplaatst 24 september 2012 Rapport Share Geplaatst 24 september 2012 Hoe is het ver?der gegaan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten