Spring naar bijdragen

Wie kent de methode CaFE?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Welke katholiek kent de methode CaFE? En als je die kent, zou je iets willen vertellen over je ervaringen?

(voor wie het zich afvraagt: het is een soort vervolg op de alpha, geloofsverdieping dus, en puur voor katholieken)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb er wel eens over gehoord. Maar ik moet toegeven dat het in mijn hoofd al snel terecht komt in het rijtje LifeTeen, TienerTime, Firedinges, Theology on Tap etc. Als ik die namen hoor rijd ik meestal een blokje om. Al heb ik daar geen rationele reden voor.puh2.gif

Maar jij schijnt er goede ervaringen mee te hebben?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik ken de methode CaFE, en ik heb hem ook gebruikt, hoewel niet helemaal volgens het model waarvoor het eigenlijk bedoeld was, maar in een andere setting. Ik heb er wel redelijk goede ervaringen mee - gebruikt bij 15-17 jarigen, ik denk eerlijk gezegd dat de methode niet iedereen zal aanspreken, het is erg flitsend en onrustig soms, maar de inhoud is beslist goed en discussies komen goed op gang.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid