Spring naar bijdragen

Darwin in een kerk begraven


Aanbevolen berichten

Quote:

Voor de geinteresseerden, kijk eens naar de DVD's van Kent Hovind. Gaat over bijbel vs evolutietheorie.

Als je halve waarheden en hele leugens wilt zien, dan zijn de DVD's van Kent Hovind wel aardig ja.

Als je wat meer wilt leren over evolutie kun je daar beter een bron voor zoeken die niet bevooroordeeld is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Het lijkt me sterk dat Darwin zich op het laats tot het geloof heeft bekeerd.

Althans, kijkende vanuit mijzelf als niet gelovige kan ik vrij zeker zeggen dat ik nooit in mijn leven zal gaan geloven (of god moet me persoonlijk even een bloemetje komen geven en zijn toverkunsten laten zien puh2.gif).

(excuses voor het sarcasme, hoop niet dat ik mensen beledig als ik het zo breng).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welk sarcasme? O, dát sarcasme bedoel je... :')

Wat heeft jouw eigen ervaring überhaupt te maken met de ervaring van een ander? Waarom zou een ongelovige niet gelovig kunnen worden? Omdat jij toevallig denkt dat het bij jou nooit zal gebeuren?

Vergis je niet, ik geloof ook niet meer, maar ik heb geleerd nooit iets uit te sluiten in het leven. Je weet niet wat er gaat gebeuren (en toch staat alles vast).

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid