rotsblok 0 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2010 Quote: Op maandag 11 oktober 2010 16:19:00 schreef Blenskje Wotskje het volgende: Één ding is zeker, Charlie Darwin is dood. Maar het idee van Darwin, de evolutietheorie, leeft voort, al 150 jaar lang. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Voor de geinteresseerden, kijk eens naar de DVD's van Kent Hovind. Gaat over bijbel vs evolutietheorie. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 :') Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Pffff, lees dan Abraham Kuyper tegen de evolutie, die is een stuk minder reactionair dan Kent Hovind en had altijd zijn financiën op orde... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Quote: Op vrijdag 22 oktober 2010 18:46:11 schreef rotsblok het volgende: Maar het idee van Darwin, de evolutietheorie, leeft voort, al 150 jaar lang. Dat is nog niks vergeleken bij de ideeën van Newton, die zijn een stuk ouder. Link naar bericht Deel via andere websites
Martin73 0 Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 Quote: Op zondag 24 oktober 2010 23:09:09 schreef Nielske76 het volgende: Voor de geinteresseerden, kijk eens naar de DVD's van Kent Hovind. Gaat over bijbel vs evolutietheorie. Als je halve waarheden en hele leugens wilt zien, dan zijn de DVD's van Kent Hovind wel aardig ja. Als je wat meer wilt leren over evolutie kun je daar beter een bron voor zoeken die niet bevooroordeeld is. Link naar bericht Deel via andere websites
Nourse 0 Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Het lijkt me sterk dat Darwin zich op het laats tot het geloof heeft bekeerd. Althans, kijkende vanuit mijzelf als niet gelovige kan ik vrij zeker zeggen dat ik nooit in mijn leven zal gaan geloven (of god moet me persoonlijk even een bloemetje komen geven en zijn toverkunsten laten zien ). (excuses voor het sarcasme, hoop niet dat ik mensen beledig als ik het zo breng). Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 26 november 2010 Rapport Share Geplaatst 26 november 2010 Welk sarcasme? O, dát sarcasme bedoel je... :') Wat heeft jouw eigen ervaring überhaupt te maken met de ervaring van een ander? Waarom zou een ongelovige niet gelovig kunnen worden? Omdat jij toevallig denkt dat het bij jou nooit zal gebeuren? Vergis je niet, ik geloof ook niet meer, maar ik heb geleerd nooit iets uit te sluiten in het leven. Je weet niet wat er gaat gebeuren (en toch staat alles vast). Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst 28 november 2010 Nourse, er zijn genoeg ongelovigen die zich bekeren, soms ook inderdaad als de dood aan hun bed staat. Net zoals er uiteraard gelovigen zijn die van het geloof afvallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten