Spring naar bijdragen

Chris Tomlin


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

als geinig hobby-project ziet het er fraai uit. Voor een professionele site zou ik in ieder geval iets meer aandacht aan de tekst besteden, die loopt niet overal zo heel lekker. Het straalt uit dat je niet heel veel schrijfervaring hebt. Maar het is zeker niet slecht!

(Alleen, Chris Tomlin, moet ik die kennen?)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er goed uit.

Alleen jammer van de reclame. Zelf zou ik er ook geen poll op zetten, maar dat is een persoonlijke voorkeur. (Ik vind een poll op een site er minder professioneel uitzien.)

Verder prima smile.gif

(Ik ken Chris Tomlin ook niet, maar ik denk dat dat een gebrek bij mij is. Ik ken maar weinig artiesten.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt, een domeinnaam is zeker een aanrader yes.gif

Niet om te muggenziften, maar omdat je er om vroeg heb ik een aantal puntjes. Je moet zelf kijken wat je er mee doet thumbsup.gif

Op de hoofdpagina zie ik dit. Wanneer\als ik naar beneden scroll, zie ik een rij met foto's staan. Dat is zonde, die kan je beter ergens meer in zicht plaatsen. Desnoods boven in het menu een extra linkje met foto's smile.gif

Op deze pagina zie je enkele jaartallen staan. De alignment hiervan staan niet goed, maar scheef. Dit kan je verhelpen door ze in een tabel te zetten met border op 0, of bij een WYSIWYG editor alignment toe te passen knipoog_dicht.gif

Op deze pagina heb je een contact formulier. Handig, maar voor het mooie zou je de buttons onder het tekstvlak moeten plaatsen, en niet onder de labels smile.gif

En als laatste, probeer de html pagina's duidelijkere info te geven. Pagina2.html is niet echt duidelijk voor zowel jou tijdens het maken van de website, als voor iemand die de link voor z'n neus geschoteld krijgt smile.gif

Ik snap dat dit een hobbymatig projectje is, en dat dit wellicht teveel van het goede is smile.gif

Je moet zelf maar kijken in hoeverre je dingen wil aanpassen, en of je het er mee eens bent smile.gif

En verder, KUTGW thumbsup.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie nergens reclame, mijn adblock werkt altijd prima.

Misschien kun je de muziek page nog uitbreiden met songteksten, als dat copyright technisch gezien mag. Bij een artiest ben ik altijd in de teksten geïnteresseerd. Verder, wat Morpho zegt. Vooral die fototjes die er net afvallen (En ik heb een huge beeldscherm)

Is die meest linkse foto van dezelfde man als de meest rechtse? Lijken echt twee verschillende mensen, dor het kapsel (en er zal wel wat jaartjes verschil in zitten)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid