Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Quote: Op woensdag 15 september 2010 19:28:35 schreef Hongerige Wolf het volgende: Omdat ik jouw suggestie wel erg vergezocht vond. Hillsongkinders hebben meestal geen trek in een mummelende pastoor, maar ik kan mij vergissen. Je moet toch echt eens je ervaring op dit vlak verbreden Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Quote: Op woensdag 15 september 2010 21:33:25 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] reclame te gaan maken voor je eigen winkel ... is wat mij betreft alleen interessant als topicstarter - of meelezers die ook geïnteresseerd zijn in diens specifieke vraag - lid zijn van die winkel. En dat is nu nog steeds onbekend. Maar mocht het zo zijn: dan is het ook gelijk écht interessant, want waarom eerst elders kijken als er 'thuis' ook te vinden is wat je zoekt? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 je houdt van Hill-dinges, en je zoekt een kerk. Ik durf wel een weddenschapje aan dat hij van de concurrent is Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Admod note: Mezelf hersteld, post verwijderd en de daarop volgende reacties. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Onzin. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Quote: Op vrijdag 17 september 2010 11:21:03 schreef Hongerige Wolf het volgende: Onzin. ehm, vast. Maar wat precies? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Dat Michiel zijn discussiebijdragen en de reacties van anderen daarop intrekt. Ik vind niet dat crewrechten daarvoor gebruikt moeten worden, want ik kan reacties van anderen op mij ook niet wijzigen tenslotte. Maar goed, dat is meer een feedback-onderwerp en daar ben ik te lui voor, dus laat maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten