Booster 0 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoi, Gisteren kreeg ik van een bekende van mij een youtube linkje toegestuurd. Eerst was ik verrast maar naar een x aantal seconden werd ik triest en kreeg ik er een vreemde smaak van in mijn mond. Zijn we hier nou mensen aan het ophitsen of zijn we hier bezig met het werk van God???? Ik heb het moeilijk mee. Hoe ervaar jij dit filmpje en wat is jou mening? verkijk je niet op het begin, maar beoordeel het einde. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Mijn mening is dat dat meisje nodig zangles moet nemen, het klinkt nergens naar. Link naar bericht Deel via andere websites
Booster 0 Geplaatst 17 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 hahhaha ja das zeker waar Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Ik kan me slecht voorstellen dat dat dwingende toontje iets uit God is. Pressie uitoefenen op mensen en het stresslevel verhogen is iets kwaadaardigs imo. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Jeetje, wat een huiveringwekkende video is dat, krijg er echt de kriebels van... Ik zie ook eigenlijk totaal geen verschil met een zeer opzwepend concert van een gewone rockband. Link naar bericht Deel via andere websites
---Elmer--- 0 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Aaargh mijn oren; wat doen jullie me aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten