Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 12:12:06 schreef wateengedoe2 het volgende: @ Propje en CvW: zoals ik het lees, zeggen jullie niets verschillends! Volgens mij ook niet. Alleen, wat ik zeg leidt tot de conclusie dat HW een begrijpelijke afweging maakt, en volgens Propje is dat niet zo. Dus blijkbaar zeggen we toch niet hetzelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Kwestie van welk vertrekpunt neem je, wat voor jou een begrijpelijke afweging is hoeft dat voor Propje die vanuit een ander punt vertrekt niet zo begrijpelijk te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 12:53:40 schreef dingo het volgende: Kwestie van welk vertrekpunt neem je, wat voor jou een begrijpelijke afweging is hoeft dat voor Propje die vanuit een ander punt vertrekt niet zo begrijpelijk te zijn. Dat snap ik. Daarom stel ik vragen, om er iets van te leren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten