Minifan 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Als ik je een tip mag geven: Het begin met een F en het is geen Flevoland Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik wil mijn tentamen theologie van de Vroege Kerk graag halen morgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Quote: Op zondag 13 juni 2010 20:28:07 schreef Minifan het volgende: Als ik je een tip mag geven: Het begin met een F en het is geen Flevoland Ik woon nu in of net buiten West Friesland (noordholland) maar daar is het ook niet veel soeps Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 - Rijlessen en rijbewijs - Leuk autootje, cabrio ofzo is wel leuk - Lief vriendje - Genoeg geld per maand voor huur voor een fatsoenlijke kamer in Leeuwarden volgend jaar (alhoewel, als je goed zoekt kan je best iets betaalbaars en leuks vinden) - Genoeg geld voor het leuk inrichten van deze kamer - Nieuwe telefoon - Nieuwe laptop - VWO diploma (donderdag misschien) - Een hondje en 2 goudvissen - Op reis naar Zuid Afrika, Amerika of Curacao of gewoon sowieso alle werelddelen willen bezoeken - Een mooie boekenkast vol met goede boeken - Een Wi Dat was het wel denk ik. Verder ben ik niet veeleisend. ( ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Quote: Op donderdag 10 juni 2010 10:11:58 schreef Hongerige Wolf het volgende: Jullie zijn echt hebberig als de neten, niet normaal. Ik wil alleen die koektrommel! Leuke koektrommel! Eerlijk gezegd moest ik er best wel over nadenken wat ik wilde... ik ben denk ik gelukkig en denk er niet zo aan wat ik nog zou willen hebben. Er is echter iets wat ik wel zou willen hebben, twee dingen, hoewel dat niet echt materialistisch is... Ik wil met mijn gezin een verblijfsvergunning voor Canada tot de dood ons scheidt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Canada? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 @ hoekje: en Wii ? zo niet wat is Wi ? Samengevoegd: wat ik iig nog meer wil is: - Een laptop - Het diploma van de opleiding die ik nu volg zodag ik eindelijk wat anders kan doen - Verhuizen - Een vriendin - Een auto - Vakantie (het is bijna zover) - een ijshokeybaan die ook in de zomer open is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ohja: als we over muziekinstrumenten beginnen Dan wil ik ook: - een piano - een semi-akoestische gitaar - een prs/godin gitaar - een bodrhán - een drumstel En mijn pappa wil een toeter roept hij al tien minuten lang. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik wil een vuzuela Samengevoegd: of bedoelde hij die ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Hij wil een venezuela zegtie, maar volgens mij bedoelen jullie allebei vuvuzela Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Als we dan toch gaan overdrijven in muziek aanschaffingen koop ik van der Glas leeg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melizzy 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik zou een djembe willen, een drumstel, een nieuwe telefoon (ben, niet zo slim, mijn oude kwijt geraakt), een wat fijner inkomen en mijn rijbewijs.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Als we het toch hebben over drumstellen, ik wil ruimte voor mijn drumstel op te zetten, ik wil mijn standaards terug en ik wil nog een extra stand om een cirkelzaagblad in mijn set up te integreren. En ik wil nieuwe stokken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik heb mijn drumstel in een hoekje op de overloop moeten zetten Maar ik heb gelukkig nog wel mijn xylofoon mijn kamer Ik gebruik vic firth dave weckl stokken heerlijk als je van kleine trom spelen houd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 neh, ik ben meer van de VF 5bn stokken, prima in balans en de nylon tips geven ook een beter gearticuleerd geluid op de bekkens tijdens de snellere stukken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Mijn bescheiden wenslijst: Rijbewijs Auto: automaat Een vriezer vol ijs Een vitrinekast voor mijn Hot Toys figuren + alle aankomende Hot Toys Avengers Een eigen huis Een kleine boerderij in de tuin Een stukje land om groenten en fruit te verbouwen Iemand die elke week komt afstoffen Een pot met goud die, net als de bijbelse pot met meel, nooit op raakt. Een ijsmachine Talent om een instrument te bespelen, het liefst keyboard of elektrisch gitaar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
fasbsh 0 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ach er is zoveel te wensen. Een rijbewijs heb ik al en kan er in Duitsland volop van genieten. Niks is lekkerder, dan na een lange werkdag het gas even diep in te trappen. Een wat mooiere auto met meer power zou nog wel een leuke zijn voor mijn wenslijst. Daarnaast een mooi huis met moderne apparatuur. Ach en de mogelijkheid om redelijk vaak op vakantie te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik zou wel een vwo diploma willen, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat een jaartje langer duren dan gepland. Helaas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Wereldvrede, zoals de echt missen op een misx-verkiezing. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Mijn bescheiden wenslijst:Een pot met goud die, net als de bijbelse pot met meel, nooit op raakt. Ja, zo'n pot met 'made in Zarfat' aan de onderkant Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 poeh, ik wil dol graag een nieuwe vloer! Die vloer van ons nu is gewoon echt geen gezicht... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 5 maanden zomervakantie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 6 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 alles of niets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Een nieuwe Volvo S60, rijkelijk aangekleed, zou niet verkeerd zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Gods Koninkrijk zo snel mogelijk aUb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten