Spring naar bijdragen

Tekenen/schilderen etc


Aanbevolen berichten

Ik ben een paar jaar geleden eens begonnen met aquarel. Geen landschappen en bloemetjes voor mij, maar diertjes. Ik heb er echter geen (mentale) energie voor om iets af te werken waar ik lang aan bezig moet zijn. Gevolg: het volgende ligt hier al een jaar of 2 en het is nog niet af. Het is het derde wat ik gemaakt heb, de andere 2 waren klein (een my little pony en een vogeltje), maar die moet ik eens gaan zoeken.

PC111098.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Wauw, mooi Floes. Je hebt twee jaar de tijd gehad, dus ik neem natuurlijk aan dat dit schilderij klaar is en aan de muur hangt. :Y

Schilderen kan ik niet, maar het lijkt me heerlijk rustgevend om eens met een ezel en een groot doek op een stil plekje te gaan zitten en uren lang bezig te zijn. Ik weet al wel wat ik ga schilderen. Een groot schip, midden op de oceaan. Ik zie het al voor me, ik denk alleen niet dat het zo mooi gaat worden als in mijn hoofd. :+

Tekenen is een ander verhaal. Daar ben ik wel goed in en dat deed ik vroeger uren. Nu ben ik jammer genoeg druk met andere hobby's. Ik teken vooral Marvel/DC stijl. Dus ik heb in mijn leven al ruim een miljoen Spider-Men en Supermen en Batmen getekent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Floes.

Je hebt een gave.

Afmaken is ook mijn sterkste zijde niet.

Hoe gaat het nu?

Aquarel is zo'n heerlijk ontspannende, maar ook goede therapeutische bezigheid.

Ga gewoon weer eens lekker kliederen.

Je kunt je in tekenen/aquarelleren soms veel spontaner uiten, dan op wat voor andere manier.

Dat het niet af komt is dan niet erg.

Ik zou dit "halfprodukt" al zo aan de muur willen hangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid