Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Deed ik net de stemwijzer, komt 'Heel NL' er verdacht hoog uit bij mij: link

Nog nooit van ze gehoord :-S dus meteen maar even gecheckt. Heb nog niet echt een goed beeld van ze maar deze sprong eruit voor me:

'Heel NL heeft geen standpunten maar aandachtspunten.'

Vond ik wel mooi gezegd. Want waar ik me de afgelopen dagen steeds aan erger is hoe die partijleiders elkaar vliegen staan af te vangen en de grond in te boren waar ze kunnen, i.p.v. met elkaar te bespreken wat er moet gebeuren en hoe ze dat met z'n allen kunnen doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik stem liever stomdronken op een negatieve partij als je het niet erg vind....
nosmile.gif

Ik vind niets erg. Iedereen mag doen wat hij/zij zelf wil.

Quote:

Wat versta je dan onder een positieve partij?

Voor iedereen is dat weer verschillend/anders.

Voor de een is dat een partij die opkomt voor zwakkeren, voor de ander een partij die opkomt voor het milieu, voor weer een ander een partij die opkomt voor dieren en voor weer een ander een partij die opkomt voor middenstanders.

Zelf stem ik op een partij die opkomt voor het algemeen belang van het land, maar iedereen denkt daar weer anders over.

Ik houd me afzijdig van het politieke gekrakeel en kies voor hetgeen ik goed vind voor het hele land. En iedereen denkt daar weer anders over. En sommigen kiezen voor hun eigen belang, dat kan ook nog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Uhm, wat mij betreft: discussie uitlokken over de stelling of het wel zin heeft, al die politici die elkaar maar aan het bestrijden zijn ipv constructief met elkaar aan het werk te gaan om problemen op te lossen...

Het gaat nu niet om het oplossen van problemen, maar een Totalen Krieg tegen de andere partijen zodat elke partij zijn eigen heilstaat kan stichten op de verkoolde resten van dat wat eens ons prachtig Neerland was...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid