Credible 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Eerste album: Into The Light - The Testimony Tweede album (EP): Save Me From Myself Ik vind "Die Religion Die" wel een aardig deuntje: link Link naar bericht Deel via andere websites
gerdykleine 0 Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Die zijn niet uitgebracht, dat zijn demo's. Het is dus geen album en is ook niet te koop. Zijn eerste album is Save Me From Myself en die is wel te koop. Hij brengt binnenkort zijn tweede album uit. Zie link Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Quote: Op dinsdag 27 april 2010 22:32:38 schreef gerdykleine het volgende: Die zijn niet uitgebracht, dat zijn demo's. Het is dus geen album en is ook niet te koop. Tja, niet te koop ... maar als je demo's via internet de hele wereld over gaan ... dan heb je onbedoeld toch een beetje een album uitgebracht Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Admod note: Offtopic en buiten de FAQ gaande opmerking verwijderd. Evenals de reacties daarop. Link naar bericht Deel via andere websites
gerdykleine 0 Geplaatst 28 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Quote: Dat eerste solo-album heb ik ook gehoord. Meer een soort studio-experiment dat per ongeluk op cd gekomen is. Quote: Tja, niet te koop ... maar als je demo's via internet de hele wereld over gaan ... dan heb je onbedoeld toch een beetje een album uitgebracht Je vond het meer een studio-experiment dat per ongeluk op cd gekomen is. Maar het is nooit op cd gekomen, maar het klopt dat het een studio-experiment is, want het zijn demo's. Je moet het dan over zijn demo's hebben en niet zijn eerste album, want hij heeft er tot nu toe maar 1 uitgebracht. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Lady Gaga is een stuk fijner dan deze Brian 'Head' Welch, dat mag duidelijk zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Nee hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Quote: Op woensdag 28 april 2010 15:37:40 schreef Kurt het volgende: Lady Gaga is een stuk fijner dan deze Brian 'Head' Welch, dat mag duidelijk zijn. Dat vind jij. Ik iig niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Quote: Op woensdag 28 april 2010 13:39:54 schreef gerdykleine het volgende: Maar het is nooit op cd gekomen, Bij mij thuis wel ... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Quote: Op woensdag 28 april 2010 15:37:40 schreef Kurt het volgende: Lady Gaga is een stuk fijner dan deze Brian 'Head' Welch, dat mag duidelijk zijn. Kan je dat wat verder toelichten? Ik ben benieuwd hoe je dit zo hebt gevonden zeg maar. Ik kan alleen instemmen als ik zelf liever met Lady Gaga wil trouwen dan met dhr. Head. Maar ze is al niet meer vrijgezel had ik laatst gehoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst 28 april 2010 Ik vind haar origineler, spannender, sexier, boeiender qua persoonlijkheid, creatiever, catchier, et cetera... Om maar wat te noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Miss Iris 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Die vent is geweldig! Kijk hier een filmpje van zijn getuigenis (totaal 3 delen) op youtube http://www.youtube.com/watch?v=UZlgrT0hfjE' target='_blank'> Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Waar? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 KoRn is een gruwlijke band 1 van me favorieten jammer dat head eruit stapte heeft veel nummers voor ze geschreven maarrrr het is beter voor hem Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik vraag me af of het beter is voor hem. Muzikaal gezien sowieso niet. E zijn getuigenis vind ik eerlijk gezegd totaal niet boeiend. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Als echte scepticus zal je daar niet echt veel aan vinden, nee. Maar als je ziet hoe God kan werken en als je kijkt hoe Hij in Head's leven gewerkt heeft, dan vind ik dat zeer bijzonder. En als je foto's van hem ziet van voor en na zijn bekering, dan zie je ook dat hij nu een stuk helderder uit zijn ogen kijkt. Dus voor hem persoonlijk is het veel beter. En daarbij is het nog altijd belangrijker om jezelf goed te voelen dan goede muziek te maken. Daarbij vind ik trouwens die plaat van hem best goed aan te horen. Link naar bericht Deel via andere websites
didi dirce 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Quote: Op dinsdag 27 april 2010 19:38:46 schreef JosM het volgende: Ach ja, beter dan Lady GaGa laten we maar zeggen. soo waar Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 'Zo waar.' En nee, dat is niet 'zo waar'. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Och, vind ik wel. Kwestie van smaak, denk ik (nu vind ik in een dergelijke vergelijking de muziek met de gitaren al snel de betere van de twee ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten