gerdykleine 0 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Brian 'Head' Welch komt naar nederland op 11 en 12 Juni. 11 juni in Pumerend Pop- en Cultuurpodium P3 12 Juni in dordrecht met het festival wantijpop (gratis festival) Brain 'Head' Welch heeft vooral naam gemaakt als gitarist in de band Korn. Maar ook nadat hij uit deze band stapte is hij erg populair gebleven. Brian 'Head' Welch pakte al op zeer jonge leeftijd de gitaar en vond hiermee zijn roeping. Want toen hij nog maar net klaar was met school startte hij samen met anderen de band die nu bekend is als Korn. De band werd al snel een groot succes en won meerdere Grammy awards en de cd's werden bekroond als Multi-platina. Korn behoorde dan ook al snel tot de top van de muziekwereld. In 2005 besloot Head te stoppen met zijn activiteiten voor de band en meer thuis te zijn voor zijn dochtertje. Enkele maanden na zijn beslissing uit de band te stappen reisde hij af naar India om daar de eerste Head Home te staren. Dit is een weeshuis voor zeker 200 weeskinderen, en voorziet deze kinderen van huisvesting, onderwijs en voedsel. Al snel liet Head weten dat hij, na zijn grote stap om uit Korn te stappen, niet geheel uit de muziekwereld stapt. Hij begon een solo project met als enige doel het positief veranderen van de jeugd doormiddel van muziek. Op 11 juni doet Head P3 aan en dit is nu al een concert dat je zeker niet mag missen! link Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ik heb Korn nooit een interessante band gevonden en ben al helemaal niet geïnteresseerd in solo-projecten van (ex-)leden. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Vertrouw geen mannen met make-up... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 En als het corpsepaint is? Ik heb eerlijk gezegd nog nooi Korn geluisterd, en ben dat ook niet van plan te gaan doen Is dit trouwens die sjappie die tot geloof is gekomen? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Neuh corpsepaint is juist omgekeerde make up bedoeld om de drager lelijker te maken. Daarom dragen mannen het. Mannen zijn van nature knap en hebben geen make up nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Quote: Op zondag 25 april 2010 22:52:45 schreef Morphogenesis het volgende: Is dit trouwens die sjappie die tot geloof is gekomen? Yep. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Korn vind ik wel aardig dus deze effe downloaden om te beluisteren. Mijn vrouw had al gezien dat hij 12 juni in Dordrecht is. Als we tijd hebben gaan we wel naar Wantijpop. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Jaren geleden vond ik muziek van Korn ook wel prima, maar daar is nogal een verandering in gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Is Korn zo slecht geworden? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst 26 april 2010 Is Korn dan ooit goed geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Admod note: Deze gaat weer open, en krijgt een verplaatsing naar Muziek Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Op zich is het natuurlijk wel tragisch, dat je, als je op een hoop grote festivals hebt gespeeld, nu moet optreden op Wantijpop.Dat is net zoiets als Champions League voetbal gewend zijn en nu in de Topklasse spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Tja, offer, he... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Misschien treedt hij ooit op bij het grootste festival ooit (Op. 7:9) Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ik hoop het niet, of althans: dan hoop ik er niet te zijn. Wat een waardeloze cd heeft deze man gemaakt na zijn protserige bekering zeg... Korn was nog wel grappig (althans, een of twee albums), maar dit? Nee! Het valt me wel meer op dat mensen die tot bekering komen opeens waardeloze muzak gaan maken. Alsof ze denken: "Ach, ik hoor nu toch bij God dus mag ik ook wel rotmuziek maken, als het maar tot zijn eer is." Mod-edit: Een klein beetje op je taalgebruik letten, svp. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Korn heeft mij als puistige puber nog wel bekoord, maar ik kwam er heel snel achter,dat er muziek was die mij veel meer lag. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Wat zijn we weer heerlijk kritisch, volwassen en ruimdenkend. Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Ach ja, beter dan Lady GaGa laten we maar zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Quote: Op dinsdag 27 april 2010 19:29:53 schreef Eli7 het volgende: Wat zijn we weer heerlijk kritisch, volwassen en ruimdenkend. Kurt is volgens Trouw en de VU ontzettend ruimdenkend Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Quote: Op dinsdag 27 april 2010 19:38:46 schreef JosM het volgende: Ach ja, beter dan Lady GaGa laten we maar zeggen. Heeft die zich dan OOK AL bekeerd??? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Lady Gaga is fantastisch! Niets tegen Gaga! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 Gisteren zijn tweede cd beluisterd. Ik vond het wel om te pruimen. Dat eerste solo-album heb ik ook gehoord. Meer een soort studio-experiment dat per ongeluk op cd gekomen is. Link naar bericht Deel via andere websites
gerdykleine 0 Geplaatst 27 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 zijn tweede cd is nog niet uit, er zijn wel op youtube een paar nieuwe liedjes die hij live zingt. Zijn eerste album vind ik wel goed, maar zijn tweede wordt denk ik beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten