*nath* 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Quote: Op maandag 11 oktober 2010 15:12:07 schreef Raido het volgende: [...]Het lijkt me wel tof, maar het is niet direct om de hoek. Wel goed bereikbaar dat dan wel weer. Vooral omdat op 21 Januari Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada en Architects in de Melkweg spelen.. Wat heeft de bereikbaarheid van de Effenaar te maken met een bezoek aan de Melkweg? Dat is trouwens voor mij wel even een datum om op te schrijven, 21 Januari. Dank je! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Coming up: Tim Knol My Favorite scar The mad Trist Alain Clark Miss Montreal Kontrust Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Tim Knol! Waar? Wanneer? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Anberlin geschrapt, Alan Parsons Project toegevoegd. Gezellig samen met mijn pa. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42:40 schreef *nath* het volgende: [...] Wat heeft de bereikbaarheid van de Effenaar te maken met een bezoek aan de Melkweg? Dat is trouwens voor mij wel even een datum om op te schrijven, 21 Januari. Dank je! Poen. Pecunia en de hoeveelheid bands die ik ken. Ik ken alleen Comeback Kid een beetje, rest van naam. Melkweg vind ik zowel The Devil Wears Prada echt supervet en Architects ook prima, alleen weet ik niet of dat soort idiote hardcore mij raakt live. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 12 oktober 2010 23:49:07 schreef Mister_L het volgende: Tim Knol! Waar? Wanneer? Vrijdag a.s. in Enschede (Atak) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Quote: Op woensdag 13 oktober 2010 02:53:31 schreef Raido het volgende: [...]Poen. Pecunia en de hoeveelheid bands die ik ken. Ik ken alleen Comeback Kid een beetje, rest van naam. Melkweg vind ik zowel The Devil Wears Prada echt supervet en Architects ook prima, alleen weet ik niet of dat soort idiote hardcore mij raakt live. Als je een beetje vooraan gaat staan wordt je vast geraakt. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Niemand die met me mee wil naar Apocalytica? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Is niet helemaal mijn ding, sollie Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Wel willen, waarschijnlijk niet kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Dat dus ^ Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Quote: Op woensdag 13 oktober 2010 09:50:05 schreef *nath* het volgende: [...] Als je een beetje vooraan gaat staan wordt je vast geraakt. Ik heb nog een stukje van Holding Onto Hopes meegekregen Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Kaartjes voor Job For A Cowboy zijn ook binnen. En binnenkort ook maar even kaartjes regelen voor 36 Crazyfists en Hawthorne Heights. * *nath* is helemaal blij deze komende maanden. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Parkway Drive is gaaf, die wil ik nog wel 's live zien, maar niet in november. Comeback Kid is live echt te gek. Ik heb momenteel niets in de planning staan. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Mja, ik ben ook echt benieuwd hoe ze zijn. Het duurt me alleen nog allemaal veulste lang. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Tsja... Comeback Kid zag ik ooit in een te klein zaaltje in Amsterdam (ik kan me even niet herinneren waar) en dat was tof. Link naar bericht Deel via andere websites
Rosaly 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 ik wil nog steeds naar het concert van Onerepublic, maar ik ben er steeds te laat bij Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 En toen was er weer iets bijgekomen. 6 november: Blood Command, The Spirit That Guides Us en Intohimo in 's-Hertogenbosch. Mijn agenda komt goed vol te staan. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Quote: Op donderdag 21 oktober 2010 10:56:10 schreef *nath* het volgende: En toen was er weer iets bijgekomen. 6 november: Blood Command, The Spirit That Guides Us en Intohimo in 's-Hertogenbosch. Mijn agenda komt goed vol te staan. Jij bent rijk.. Zoveel concerten als waar je heen gaat Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Ik ben even een inhaalslag aan het doen. Ben dit jaar naar niet zo heel veel dingen geweest en ik laat een paar grote dingen schieten. Dus ik kan het me wel enigszins veroorloven. Ik mis de tijd dat ik elke maand iets had. Alleen nu zit mijn hele maand November ongeveer vol. Drie concerten in 1 week tijd. Ben nu even bezig met een concertagenda-wallpaper, anders vergeet ik alles. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Quote: Op donderdag 21 oktober 2010 11:37:30 schreef *nath* het volgende: Ik ben even een inhaalslag aan het doen. Ben dit jaar naar niet zo heel veel dingen geweest en ik laat een paar grote dingen schieten. Dus ik kan het me wel enigszins veroorloven. Ik mis de tijd dat ik elke maand iets had. Alleen nu zit mijn hele maand November ongeveer vol. Drie concerten in 1 week tijd. Ben nu even bezig met een concertagenda-wallpaper, anders vergeet ik alles. Ah, vandaar. 3 concerten in één week is trouwens vast niet goed voor je stem Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2010 Mijn stem kan het wel hebben. Mijn lever is een ander verhaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2010 Want bij concerten moet je jezelf helemaal dronken zuipen inderdaad. Ik heb heel erg veel zin in obscure technofeestjes, maar dat zit er even niet in de komende tijd... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Admod note: Ziekte verwijderd uit post. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 23 oktober 2010 01:29:22 schreef Kurt het volgende: Want bij concerten moet je jezelf helemaal dronken zuipen inderdaad. Nou ja, niets moet, maar ik merk wel dat ik de laatste tijd aardig wat meer drink dan voorheen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten