Mister_L 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Google Chrome! De nieuwe webbrowser van google! Heb je em? Zo ja wat vindt je er van? Zo nee, waarom nou niet? Ik heb em en vind em mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik heb hem ook en ik vind hem super - Simpel, strak design (vind ik mooi) - Snel en stabiel browsen. Zoek maar eens naar tests tussen Chrome en IE - Handig, die suggesties in de zoekbalk Mozilla Firefox komt op plaatsje 2 met al haar mooie plugins. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik was positief.. maar ik weet niet.. Ik hou het bij opera denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik gebruik Chrome voor de gevallen waarin Opera en Mozilla niet werken en ik geen zin heb om IE te gebruiken. Verder gebruik ik normaal gesproken áltijd Opera, omdat die te stylen is én snelkiezer/speeddial heeft die je in kan stellen, niet een die zichzelf instelt. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Echt nieuw issie niet meer natuurlijk Maar ik hou er wel van als ik even snel iets wil googelen of even m'n mail wil checken ofzo. Hij is zo heerlijk snel Maar als ik aan het ontwikkelen ben hou ik het toch lekker bij firefox... Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Quote: Op maandag 04 januari 2010 23:13:29 schreef hopeloos het volgende: Echt nieuw issie niet meer natuurlijk Maar ik hou er wel van als ik even snel iets wil googelen of even m'n mail wil checken ofzo. Hij is zo heerlijk snel Maar als ik aan het ontwikkelen ben hou ik het toch lekker bij firefox... Vanwege de plugins heh? (die ene (Firebug)) Link naar bericht Deel via andere websites
The_Eyez 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Quote: Op maandag 04 januari 2010 23:06:28 schreef Mister_L het volgende: Google Chrome! De nieuwe webbrowser van google! Heb je em? mwah, nieuw... is hier al 'in tha house' sinds sept. 2008 Quote: Zo ja wat vindt je er van? Zo nee, waarom nou niet? Ik heb em en vind em mooi Is wel oke, maar ik gebruik em eigenlijk nooit. Ik heb niet zo'n browser-manie geloof ik Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik blijf bij Opera en zal ook de Chrome niet proberen. Heb het niet zo op Google... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik heb chrome op mijn eigen pc staan, en vind het prettig werken, al sinds september 2008 ! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Quote: Op maandag 04 januari 2010 23:23:45 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] Vanwege de plugins heh? (die ene (Firebug)) o.a. ja Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik gebruik Chrome sinds kort en ik ben wel tevreden. Je houdt lekker veel scherm over, weinig overbodige knopjes en het startscherm als je een nieuw tabblad opent vind ik ook handig. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Is het nog sneller dan ? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 ik heb ie7 (geloof ik. ) wel handig met die tabjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Update het iig even naar ie8 Heb respect voor jezelf jongen Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Quote: Op dinsdag 05 januari 2010 14:41:24 schreef Mr. Emilio het volgende: ik heb ie7 (geloof ik. ) wel handig met die tabjes. Ehm, ik ook Wat zijn wij toch hopeloos achtergesteld Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Quote: Op dinsdag 05 januari 2010 14:35:42 schreef Skippy het volgende: Is het nog sneller dan [afbeelding] ? Niets kan tegen Opera op... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Quote: Op dinsdag 05 januari 2010 14:47:08 schreef Jalikaatje het volgende: [...] Ehm, ik ook Wat zijn wij toch hopeloos achtergesteld Ik heb er geen problemen mee. Het werkt prima (genoeg) Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Chrome is zeker wel relaxt. Werkt een stuk sneller dan het oude vertrouwde Vuurvosje, dat op een gegeven moment toch wat vaker vast begon te lopen op mijn niet meer al te jonge pc. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Maar ik vind het plaatje van Vuurvos zo schattig Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Quote: Op dinsdag 05 januari 2010 02:05:06 schreef The_Eyez het volgende: [...] mwah, nieuw... is hier al 'in tha house' sinds sept. 2008 oh nahja... voor mij is het nieuw Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ik heb hem nu ook. Ik werkte nog steeds met Explorer maar dat schijnt echt niet te kunnen dus ben ik maar overgestapt naar Chrome. Vooralsnog tot tevredenheid. Link naar bericht Deel via andere websites
camel 0 Geplaatst 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2010 Ik ben pas van Opera naar Chrome over gestapt. Had beide al wel geinstalleerd staan, maar ik kende Opera, en dan een nieuwe browser? Maar hoewel ik de Speed Dial mis (Speed Dial van Chrome is lang zo prettig niet) is Chrome toch echt een stuk lekkerder werken. En zeker nu met Addons, geweldig! Alleen mis ik Firebug van Firefox nog steeds.. wie weet komt dat ooit nog Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten