Ol Moth 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Lol, hoe dans je daar dan eigenlijk op? lekker wobbelen als een stukje zeewier? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Weet ik veel. Gewoon bewegen. Who cares? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dubstep is erg goed dansbaar. Gewoon een beetje two-steppen. Dat is het makkelijkste. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 En wat is in vredesnaam twosteppen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 link Wordt vaak gedaan op hiphop, maar kan ook erg goed op dubstep en drum 'n bass. En zelf ben ik een groot fan van deze moves. Ze zijn erg simpel, maar daardoor kun je ze op veel muziek gebruiken. link Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Quote: Op dinsdag 27 juli 2010 11:53:10 schreef *nath* het volgende: link Wordt vaak gedaan op hiphop, maar kan ook erg goed op dubstep en drum 'n bass. Dat is wel heel erg veel te snel voor de dubstep die ik ken. Tenzij je dit misschien doet op dubbelle snelheid van het nummer ofzo.. Dansen op ska-muziek heet, net als het spelen van die muziek, skanken. De basis van de dans heeft nog het meest weg van wandelen zonder vooruit te komen, gecombineerd met het melken van een denkbeeldige koe. Kan ook prima op dubstep Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Quote: Op dinsdag 27 juli 2010 12:54:30 schreef Raido het volgende: [...]Dat is wel heel erg veel te snel voor de dubstep die ik ken. Tenzij je dit misschien doet op dub belle snelheid van het nummer ofzo.. Je kan het doen op het tempo wat bij het nummer past. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Quote: Op dinsdag 27 juli 2010 13:01:36 schreef *nath* het volgende: [...] Je kan het doen op het tempo wat bij het nummer past. In NRC stond een artikel ooit over dubstep (denk al wel anderhalf jaar terug, daar beschreven ze geloof ik iets als 'heen en weer wiegen' op de bassen terwijl je 'de handen op dubbele snelheid boven je hoofd draait'. Niet direct voorstelling van Wel kan ik me 'knikkende knieën met pauzes op maat van de wobble voorstellen' Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 27 juli 2010 11:12:31 schreef Kurt het volgende: Komt hier binnenkort een Credible-dubstepparty-meeting uit voort? Ik ben binnen afzienbare tijd jarig, misschien ga ik Dock 154 wel huren met wat lieve vrienden Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nice. Niet op 18 september dan! Dan ga ik al naar een geweldige technoparty. Link naar bericht Deel via andere websites
Mescensor 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Headbangen, twosteppen, skanken, raar doen. Het maakt allemaal niet uit Als het maar gezellig is. Het leuke van die feestjes vind ik altijd dat er zoveel verschillende mensen zijn, en iedereen doet het lekker op zijn eigen manier. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ga mee dan, de 18e. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Even heel kort iets anders dan dubstep, namelijk drum 'n bass: Wie gaat er 27 augustus naar de Tivoli? Samengevoegd: Of: Gaat er iemand de 27e naar de Tivoli? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Noisia toch? Ik ben dan nog net niet terug... Ga wel naar Trentmoller 28 Oktober Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Noisia, wilde ik eerst heen, maar kan geloof ik niet. Trentemoller zit ik sterk aan te denken en als het over een tijdje nog niet is uitverkocht (misschien is het inmiddels trouwens al wel uitverkocht, geen idee ), ga ik er misschien wel heen. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 link Écht een toffe dubstepremix van 'Knights of Cydonia' van Muse, normaal moet niemand aan gave nummers komen en ze remixen, maar hier is het verdraaid goed gelukt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ken het genre niet goed, maar dat linkje in de OP vind ik heel aardig klinken. Die van Henriëtte vond ik ook veelbelovend beginnen, tot halverwege het in onsamenhangende herrie veranderde .. hehe je voelt je lekker oud als je zoiets opschrijft.... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Deze remix van Skream van het nummer 'In For The Kill' (van La Roux) is ook te gek! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik heb Mala ontdekt! Toffe muziek is dat. Voorbeeld: Het is niet écht dubstep, maar komt dicht in de buurt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten