charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Ik wil graag dat mensen hun daar kunnen helpen met bv: les geven, bouwen, muziek maken, doneren. Er is genoeg te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:31:46 schreef ccaministries het volgende: Concreet hebben zij daar elke week een paar diensten mensen worden gedoopt, ze hebben daar avondmaal en alles is uit vrije wil. Ze moeten zelfs instrumenten huren omdat ze geen geld hebben om ze te kopen. Weet je ik wil niet vertellen wat ik doe voor hun, maar mijn vrouw en ik hebben een paar stof en blik voor hun gekocht omdat ze dat daar niet kende. Zo iets normaals voor ons is een vette zegen voor hun. Echt gaaf Geven ze die mensen ook onderricht? Is het avondmaal of eucharistie en wie mag daaraan mee doen? Hoe ver gaat het onderwijs? Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Jammer dat de nadruk weer op geld word gelegd (hopeeloos) terwijl ik een simpele vraag stelde: Wie kan mij helpen? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:18:27 schreef Pius_XII het volgende: Ik wil best een tientje overmaken ofzo, maar noem dan even een gironumer o.i.d. Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:26:50 schreef ccaministries het volgende: Dat is echt gaaf Pius_XII. Elke euro is een vette zegen van God WOW dank U Jezus. God heeft de blijmoedige gever lief WOW. De link kan je vind op mijn website voor de bankdetails. Gods zegen ik vind dit echt gaaf Naar mijn idee leg je daar zelf erg de nadruk op met dit soort overdreven posts Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 De mensen worden daar onderricht door Prem. Hij is dit allemaal begonnen. Het is avondmaal en iedereen mag meedoen. Zoals ik al zei: het is uit vrije wil er word niet opgelet of je wel aan bepaalde regels houdt om dan maar mee te kunnen doen aan het avondmaal. Het onderwijs gaat ver genoeg. Ik bedoel jee moete het zo zien dat deze kerk staat tussen hindoetempel een houd zich al jaren staande echt gaaf. Mensen blijven komen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:37:25 schreef hopeloos het volgende: Naar mijn idee leg je daar zelf erg de nadruk op met dit soort overdreven posts Even los van of het goed is, of handig is, of wat dan ook; stel dat hij meent wat hij zegt, zou je hetgeen je zeggen wil nog steeds op deze manier zeggen? (en ik stel deze vraag dus omdat ik er echt nieuwsgierig naar ben 'kee? ) Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:40:57 schreef ccaministries het volgende: De mensen worden daar onderricht door Prem. Hij is dit allemaal begonnen. Het is avondmaal en iedereen mag meedoen. Zoals ik al zei: het is uit vrije wil er word niet opgelet of je wel aan bepaalde regels houdt om dan maar mee te kunnen doen aan het avondmaal. Het onderwijs gaat ver genoeg. Ik bedoel jee moete het zo zien dat deze kerk staat tussen hindoetempel een houd zich al jaren staande echt gaaf. Mensen blijven komen. En hoe is Prem onderricht? Wat vind jij ver genoeg? Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Is enthousiasme voor wat God doet overdreven? Echt jammer dat je dit zo ziet. Misschien kan je mijn getuigenis lezen dan kan je misschien begrijpen dat ik super enthousiast ben wat God elke dag doet voor iedereen. God is zo goed Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 laat maar, niet goed gelezen Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:27:12 schreef Pius_XII het volgende: [...] Ja nu ja, ik ben 'Credible' niet. O.k. Quote: Dus wat mij betreft kun je onthouden dat ik evangelisering in Europa noodzakelijker vind. Ik heb verscheidene Afrikanen ontmoet die me hierin sterken. Gelukkig is wat individuele Crediblers en Afrikanen vinden niet maatgevend. God stuurt de een naar verre oorden en de ander zet Hij in de buurt in. Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Prem is onderricht door zijn vader die nu al op behoorlijke leeftijd is en nog steeds hindoetempels afgaat en de straten opgaat om te vertellen over Jezus Christus als hun Redder en Verlosser. Prems zijn getuigenis is het zo waard om te horen. Meerdere malen per jaar komen pastors ook samen in india op conferenties. Misschien is het goed dat je Prem zelf een keer ontmoet. Ver genoeg vind ik als de waarheid word gepredikt en Prem doet dat krachtig door de Geest. De waarheid kennen is voor mij ver genoeg Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:43:11 schreef Pius_XII het volgende: [...] Even los van of het goed is, of handig is, of wat dan ook; stel dat hij meent wat hij zegt, zou je hetgeen je zeggen wil nog steeds op deze manier zeggen? Ja Maar ik ben niet te genieten vandaag, dus misschien dat het daaraan ligt Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Eulogia ik heb je gemaild Samengevoegd: Weet je hopeloos dat is helemaal niet erg. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Misschien kunnen we met z'n allen naar een studio gaan en een dikke vette megahit opnemen en dan het geld aan Prem geven. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 22:57:10 schreef ccaministries het volgende: Eulogia ik heb je gemaild O.k. Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Hongerige Wolf dat lijkt me een gaaf idee. Een vriend van mij heeft de aparatuur om op te nemen. Kijk dit vind ik gaaf dat er mensen komen met eigen ideeen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Het was eigenlijk een grapje; ik kan echt niet zingen. Alleen de blues. Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 haha maar ja je weeet nooit. Wel een leuk idee bedankt. Blues is toch ook muziek waar je een hit mee kan maken. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Hehe, ik kan zingen (moet ik wel even oefenen enzo, maar dan kan ik het weer.. en ohja, niet verkouden zijn enzo, nu klinkt mijn stem nergens naar.) maar als er iemand een liedje schrijft wil ik het wel inzingen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 23:16:02 schreef Hongerige Wolf het volgende: Het was eigenlijk een grapje; ik kan echt niet zingen. Alleen de blues. Deathblues-op-hele-noten-met-hammond-orgels-en-blastb eats!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 @Raido: Ik denk dan eigenlijk alleen maar aan Father Death Blues, dat gaat geen kaskraker worden. link Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 9 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Ik kan wel een liedje schrijven. Ik kan ook zingen dus al we het dan samen inzingen en op laten nemen dan word het zeker eeen nr. 1 hit. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 *nevermind* Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Quote: Op woensdag 09 december 2009 11:04:21 schreef ccaministries het volgende: Ik kan wel een liedje schrijven. Ik kan ook zingen dus al we het dan samen inzingen en op laten nemen dan word het zeker eeen nr. 1 hit. Waarom niet? Heb je al eens mee gedaan aan Idols? Samengevoegd: Alle gekheid op een stokje: Ik waardeer je betrokkenheid bij dit goede doel, maar het lijkt me een goed idee eerst eens aan de organisatie te gaan werken. link Misschien een idee? Link naar bericht Deel via andere websites
charles alberti 0 Geplaatst 9 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Wel eens mee gedaan (heb een mooie stem), maar dit is niet waar God mij voor geroepen heeft De link is geweldig bedankt ga ik contact met hun opnemen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten