Spring naar bijdragen

Enquete betrokkenheid bij Credible


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Quote:

Utwente! mijn oude stekkie, dus ik voel me extra gemotiveerd om het in te vullen.. Als het uit Delft was geweest hadden ze natuurlijk geen kans gemaakt........

Ja, hoe denk je dat ze aan die toestemming gekomen zijn engel.gif

Wel jammer van dat nieuwe logo bovenaan de enquête boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sommige vragen vind ik lastig... Zoals de vraag of de meeste leden dezelfde religieuze achtergrond hebben... Tsja, het grote meerendeel is christen... Maar als je de denominaties erbij haalt is het weer behoorlijk divers. En de meeste mensen hebben wel bepaalde interesses gedeeld, maar hobby's ed kunnen wel weer totáál verschillen onderling. Als ik hem zou invullen zou het behoorlijk positief zijn, maar van sommige vragen weet ik nog niet hoe ik ze zou moeten beantwoorden smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat dit niet door de crew zelf gedaan wordt, maar waarschijnlijk een schoolopdracht is waar Credible een graantje van kan mee prikken. ik zeg: DOEN! knipoog_dicht.gif

Grappig om die enquête weer te lezen van 'vroegah'. Wat een werk was dat toen inderdaad. (en ik heb er nog steeds profijt van dat ik toen geleerd heb grafiekjes te maken in excel. puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid