Dagmar 0 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Quote: Op donderdag 03 december 2009 17:42:19 schreef Dubito het volgende: Utwente! mijn oude stekkie, dus ik voel me extra gemotiveerd om het in te vullen.. Als het uit Delft was geweest hadden ze natuurlijk geen kans gemaakt........ Ja, hoe denk je dat ze aan die toestemming gekomen zijn Wel jammer van dat nieuwe logo bovenaan de enquête Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Sommige vragen vind ik lastig... Zoals de vraag of de meeste leden dezelfde religieuze achtergrond hebben... Tsja, het grote meerendeel is christen... Maar als je de denominaties erbij haalt is het weer behoorlijk divers. En de meeste mensen hebben wel bepaalde interesses gedeeld, maar hobby's ed kunnen wel weer totáál verschillen onderling. Als ik hem zou invullen zou het behoorlijk positief zijn, maar van sommige vragen weet ik nog niet hoe ik ze zou moeten beantwoorden Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Done, hoewel mijn antwoorden vast anders zijn van iemand die al jaren lid is. Maar ben positief Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Quote: Op donderdag 03 december 2009 14:58:27 schreef Mr. Emilio het volgende: (of Crew moet zelf een vergelijkbare enquete opzetten... ) Dat hebben we al eens gedaan. Dat was ontzettend veel werk, maar wel leerzaam en interessant. De resultaten van destijds. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Quote: Op vrijdag 04 december 2009 08:28:16 schreef Michiel het volgende: [...]Dat hebben we al eens gedaan. Dat was ontzettend veel werk, maar wel leerzaam en interessant. De resultaten van destijds. vanwaar dan een nieuw onderzoek? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Omdat dit niet door de crew zelf gedaan wordt, maar waarschijnlijk een schoolopdracht is waar Credible een graantje van kan mee prikken. ik zeg: DOEN! Grappig om die enquête weer te lezen van 'vroegah'. Wat een werk was dat toen inderdaad. (en ik heb er nog steeds profijt van dat ik toen geleerd heb grafiekjes te maken in excel. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Quote: Op donderdag 03 december 2009 14:12:52 schreef Dagmar het volgende: x2 Heb jij 'm 2 keer verstuurd....?! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Quote: Op vrijdag 04 december 2009 12:03:25 schreef -eva- het volgende: [...] Heb jij 'm 2 keer verstuurd....?! 1x voor Uk... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten