Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 Martijn van Essen ex-Insalvation in popstars vond wel grappig zag hem toevallig voorbij komen: link Info: InSalvation is een jonge worshipband die bestaat uit enthousiaste en talentvolle muzikanten uit Nederland. Ze gaan helemaal voor hun muzikale passie die onlosmakelijk is verbonden met hun passie voor Jezus. Naast hun optredens op Opwekking, het Xnoizz Flevo Festival en de wervelweekenden van EO-Ronduit, zijn ze langs flink wat jongerenkerken van verschillende denominaties gereisd. Martijn zat bij de band als zanger maar is hier recent mee gestopt om meer zelf aan de slag te gaan en nu zag ik hem dus langskomen bij popstars Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 Moet ik die ergens van kennen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 meeste opwekking en flevogangers wel Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 Dat zijn evenementen die ik met opzet mijd Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2009 Lekker ontopic ontopic: Ik ken hem en leuk dat ie door is! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2009 GeerstSvD, zou je de openingspost wat duidelijker willen maken (vertellen wie die Martijn is, waar Insalvation van is, bijvoorbeeld) Bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten