Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

In Charlie's Angels, samen met Jaclyn Smith en 'die andere' heel appetijtelijk, onnozel maar verschrikkelijk aantrekkelijk in 'The 6 Million Dollar Woman', volgens vele bronnen een vrouw met een enorme toewijding, en een enorme persoonlijkheid met een groot hart. Jammer, ze heeft de strijd tegen kanker verloren. Mogen de engelen haar naar het paradijs geleiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moge God haar ook genadig zijn en moge haar dood een echte bevrijding zijn, na het moeten dragen van één van de vuilste ziekten op aarde.

Het schijnt dat doden nog weleens per drie willen vallen. Zal dat ook nu opgaan en zal er wederom een beroemdheid sterven? Of houden we het vandaag bij deze twee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het komt altijd in drieen zeggen ze altijd.

Niet zo heel onwaar. Ik heb een stage gehad een paar jaar terug met dementerende ouderen. Vaak gebeurde er maanden niks en opeens overleed er iemand. Dan kan je er donder op zeggen dat er nog 2 of 3 zouden 'gaan'. En dat was dus altijd ook zo. Heel apart, maar wel waar.

Ben benieuwd wie de derde ispuh2.gif (Eigenlijk hoop ik niemand)

ontopic:

Had van deze beste dame nog nooit gehoord maar ze schijnt erg bekend te zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Moge God haar ook genadig zijn en moge haar dood een echte bevrijding zijn, na het moeten dragen van één van de vuilste ziekten op aarde.

Mee eens! MJ was ineens weg en heeft geen lang ziekbed gehad, maar wat mevrouw Fawcett en haar dierbaren de afgelopen tijd hebben moeten doormaken kan en wil ik me niet eens kunnen voorstellen.

Quote:
Het schijnt dat doden nog weleens per drie willen vallen. Zal dat ook nu opgaan en zal er wederom een beroemdheid sterven? Of houden we het vandaag bij deze twee?

Laten we het maar bij deze 2 houden. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Laten we het maar bij deze 2 houden.
yes.gif

yes.gif

Ik had trouwens ook nog nooit van deze persoon gehoord.

Quote:

Het komt altijd in drieen zeggen ze altijd.

Niet zo heel onwaar. Ik heb een stage gehad een paar jaar terug met dementerende ouderen. Vaak gebeurde er maanden niks en opeens overleed er iemand. Dan kan je er donder op zeggen dat er nog 2 of 3 zouden 'gaan'. En dat was dus altijd ook zo. Heel apart, maar wel waar.

Ben benieuwd wie de derde is
puh2.gif
(Eigenlijk hoop ik niemand)

De uitspraak is oorspronkelijk afkomstig van de duivel. Hij wil mensen doen geloven in de dood, ziekte, rampen, ellende enz. .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mee eens! MJ was ineens weg en heeft geen lang ziekbed gehad, maar wat mevrouw Fawcett en haar dierbaren de afgelopen tijd hebben moeten doormaken kan en wil ik me niet eens kunnen voorstellen.

[...]

Laten we het maar bij deze 2 houden.
yes.gif

Te laat,

wat dacht je van eerder deze week de vader van Rene Froger? Of die Belgische presentatrice die zichzelf ophing?

Misschien iets minder 'bekend', maartoch...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Te laat,

wat dacht je van eerder deze week de vader van Rene Froger? Of die Belgische presentatrice die zichzelf ophing?

Misschien iets minder 'bekend', maartoch...

We leven met ruim 6 miljard mensen op een planeet. Elke dag sterven mensen, bekenden en minder bekenden.

Quote:

En eerst wist je nog niet eens dat die uitspraak bestond!

Dat is maar een aanname van je.

Quote:
Dat heb je snel bestudeerd, Barbapapa.
knipoog_dicht.gif

Ik hóef dat niet eens te bestuderen. Zodra ik die uitspraak las, wist ik van wie die oorspronkelijk afkomstig is. Het is altijd goed de vijand te kennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid