de vegaloog 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 In Charlie's Angels, samen met Jaclyn Smith en 'die andere' heel appetijtelijk, onnozel maar verschrikkelijk aantrekkelijk in 'The 6 Million Dollar Woman', volgens vele bronnen een vrouw met een enorme toewijding, en een enorme persoonlijkheid met een groot hart. Jammer, ze heeft de strijd tegen kanker verloren. Mogen de engelen haar naar het paradijs geleiden. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Nu denk ik dat op Credible de meeste te jong zijn om haar te kennen uit de originele Charlie's Angels... Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 26 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Kan wel zijn, maar zij is voor mij veel indrukwekkender dan 'het andere lijk van de dag'. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Indrukwekkender? In ieder geval qua bekendheid niet, me dunkt. Maar evengoed erg triest. Het zal overigens vast een liever persoon geweest zijn dan M.J. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ze stond in de Playboy... als 50 jarige.... Ik kende deze vrouw verder niet, als ik dat gezicht zag moest ik altijd aan de jaren 80 denken , met Dallas en Dynasty (van die blonde vrouwen met veel haar) Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Moge God haar ook genadig zijn en moge haar dood een echte bevrijding zijn, na het moeten dragen van één van de vuilste ziekten op aarde. Het schijnt dat doden nog weleens per drie willen vallen. Zal dat ook nu opgaan en zal er wederom een beroemdheid sterven? Of houden we het vandaag bij deze twee? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 17:14:50 schreef RobertF het volgende: Het schijnt dat doden nog weleens per drie willen vallen. Wie zegt dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Het komt altijd in drieen zeggen ze altijd. Niet zo heel onwaar. Ik heb een stage gehad een paar jaar terug met dementerende ouderen. Vaak gebeurde er maanden niks en opeens overleed er iemand. Dan kan je er donder op zeggen dat er nog 2 of 3 zouden 'gaan'. En dat was dus altijd ook zo. Heel apart, maar wel waar. Ben benieuwd wie de derde is (Eigenlijk hoop ik niemand) ontopic: Had van deze beste dame nog nooit gehoord maar ze schijnt erg bekend te zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 17:14:50 schreef RobertF het volgende: Moge God haar ook genadig zijn en moge haar dood een echte bevrijding zijn, na het moeten dragen van één van de vuilste ziekten op aarde. Mee eens! MJ was ineens weg en heeft geen lang ziekbed gehad, maar wat mevrouw Fawcett en haar dierbaren de afgelopen tijd hebben moeten doormaken kan en wil ik me niet eens kunnen voorstellen. Quote: Het schijnt dat doden nog weleens per drie willen vallen. Zal dat ook nu opgaan en zal er wederom een beroemdheid sterven? Of houden we het vandaag bij deze twee? Laten we het maar bij deze 2 houden. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 18:17:30 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Laten we het maar bij deze 2 houden. Ik had trouwens ook nog nooit van deze persoon gehoord. Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 18:01:47 schreef Mister_L het volgende: Het komt altijd in drieen zeggen ze altijd. Niet zo heel onwaar. Ik heb een stage gehad een paar jaar terug met dementerende ouderen. Vaak gebeurde er maanden niks en opeens overleed er iemand. Dan kan je er donder op zeggen dat er nog 2 of 3 zouden 'gaan'. En dat was dus altijd ook zo. Heel apart, maar wel waar. Ben benieuwd wie de derde is (Eigenlijk hoop ik niemand) De uitspraak is oorspronkelijk afkomstig van de duivel. Hij wil mensen doen geloven in de dood, ziekte, rampen, ellende enz. . Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 En eerst wist je nog niet eens dat die uitspraak bestond! Dat heb je snel bestudeerd, Barbapapa. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 18:17:30 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Mee eens! MJ was ineens weg en heeft geen lang ziekbed gehad, maar wat mevrouw Fawcett en haar dierbaren de afgelopen tijd hebben moeten doormaken kan en wil ik me niet eens kunnen voorstellen. [...] Laten we het maar bij deze 2 houden. Te laat, wat dacht je van eerder deze week de vader van Rene Froger? Of die Belgische presentatrice die zichzelf ophing? Misschien iets minder 'bekend', maartoch... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hoorde net dat ze weer zou gaan trouwen,.. dat vriend bij 't sterfbed ... maar 't is ook maar een mens hè... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 21:56:38 schreef Mister_L het volgende: [...] Te laat, wat dacht je van eerder deze week de vader van Rene Froger? Of die Belgische presentatrice die zichzelf ophing? Misschien iets minder 'bekend', maartoch... We leven met ruim 6 miljard mensen op een planeet. Elke dag sterven mensen, bekenden en minder bekenden. Quote: Op vrijdag 26 juni 2009 18:47:13 schreef RobertF het volgende: En eerst wist je nog niet eens dat die uitspraak bestond! Dat is maar een aanname van je. Quote: Dat heb je snel bestudeerd, Barbapapa. Ik hóef dat niet eens te bestuderen. Zodra ik die uitspraak las, wist ik van wie die oorspronkelijk afkomstig is. Het is altijd goed de vijand te kennen. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Wel vegaloog, MJ is ook van onze generatie, maar Farah kent niemand meer. Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 27 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2009 Dank je, mooie foto. Dat zal Lee Majors ook wel gedacht hebben... Ach, arme kindertjens; alwéér zo'n onbekende naam... Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 30 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2009 Wat een ontluikende lach, reclame voor kukident? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten