Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Het lijkt mij juist jammer om me bang te laten maken door een amateuristische website waar waarschuwingen staan van 'profeten' die ik persoonlijk nog nooit gezien of gehoord heb.

mij maakt het me niet bang in tegen deel, het zet mij juist tot nadenken, het brengt mij juist dichter bij de Heer!

ik kijk juist hier door uit naar Zijn komst want het kan niet lang meer duren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

mij maakt het me niet bang in tegen deel, het zet mij juist tot nadenken, het brengt mij juist dichter bij de Heer!

ik kijk juist hier door uit naar Zijn komst want het kan niet lang meer duren.

Tja... Als er verteld wordt dat ik maar beter geen HD tv en andere elektronica kan kopen, dan vind ik dat toch echt een beetje bangmakerij.

Ik dacht dat dat hele geblaat over RFID toch wel een beetje voorbij was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Tja... Als er verteld wordt dat ik maar beter geen HD tv en andere elektronica kan kopen, dan vind ik dat toch echt een beetje bangmakerij.

Ik dacht dat dat hele geblaat over RFID toch wel een beetje voorbij was.

die chip staat voor de deur!

de geld crisis is alleen maar een deur tot de chip.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

wat vind je dan van deze site?

een katholieke site die het over recente profetsieen heeft.

lees hem eens door zou ik zeggen.

Aan Rooms-Katholieke profetieen heb ik evenmin boodschap.

Erg vervelend trekje van ons gereformeerden, maar Zijn Woord is ons genoeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Aan Rooms-Katholieke profetieen heb ik evenmin boodschap.

Erg vervelend trekje van ons gereformeerden, maar Zijn Woord is ons genoeg.

1/3 van de bijbel gaat over de eindtijd en daar staan genoeg waarschuwingen in over wat er komen gaat, gebeurt zijn en gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

1/3 van de bijbel gaat over de eindtijd en daar staan genoeg waarschuwingen in over wat er komen gaat, gebeurt zijn en gebeuren.

Hoe kom je aan dat getal van 1/3e?

En alles wat over de eindtijd gaat is zo algemeen dat het bijna van alle tijden is te noemen. Niet voor niets heeft men in het verleden al vaak gedacht dat hun tijd de eindtijd was. Het vergt een hoop inlegkunde en de bijbel is wat de aanwijzingen over de eindtijd betreft minstens zo (on)duidelijk als tarot of I-Tjing e.d. Ook de visioenen (en ook dat is van alle tijden) zijn i.h.a. zo weidlopig dat het multi interpretalbel is en meestal achteraf wordt gezegd "zie je wel" "die en die gebeurtenis, dat was waar hij het over had" Net als Nostradamus verzen puh2.gif

Magisch denken is en blijft onuitroeibaar knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid