Jeroen82 0 Geplaatst 26 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2004 Een man van weinig woorden Link naar bericht Deel via andere websites
stilte 0 Geplaatst 30 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2004 Nou, het probleem is denk ik ook dat in Nederland veel katholieken rondlopen die alleen katholiek zijn door de doop, maar absoluut niet belijdend. Als een belijdend katholiek die twee vragen niet correct kan beantwoorden, moet hij/zij misschien maar eens overwegen een goed gesprek te voeren met een priester. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 31 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2004 Scepticus: Quote: Hmmm, ik zie dit als een poging om de Rooms Katholieke Kerk aan te vallen. Als je mijn laatste alinea in mijn post bedoelde: was niet als aanval bedoeld. Ik denk dat ik er niet zo heel erg naast zit, maar als ik me vergis, excuses dan. Maar ga een vergissing niet meteen als aanval zien. Was jouw reactie niet voor mij bedoeld, dan heb ik dit niet gezegd... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Pinksteren is dan ook best wel een moeilijk begrip. Leg aan een groep kinderen op een openbare school maar eens uit wat Pinksteren is. Dan begrijp je wat ik bedoel. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ga jij nu ook al antieke topics omhoog schoppen? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ga jij nu ook al antieke topics omhoog schoppen? Slechts 1 per dag was het voornemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten