Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik blog niet want ik kan niet de discipline opbrengen en heb niet de behoefte regelmatig te schrijven. Ik schrijf wel soms dingen van me af. link

@ BookerT: Ik heb net even je blog bekeken. Lezen vond ik lastig vanwege het hoge contrast. Die witte letters op het zwart begonnen na een paar regels in mijn netvlies te branden.

@Joëlle: leest lekker weg!

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb ooit een blog gehad. ik heb alleen nooit de url aan iemand durven geven bloos.gif buiten dat; als ik m'n hart wil luchten doe ik dat tegenwoordig hier of op een ander forum, dat is wat minder 'voor iedereen' want hier is de pp besloten en dat andere forum is helemaal besloten. ik kan ook gaan bloggen dat alleen bepaalde mensen het kunnen lezen maar ja, dan kan ik het ze ook net zo goed zelf vertellen...

verder lees ik wel een paar blogs, van mensen van wie ik het belangrijk vind om te weten hoe het met ze gaat en wat ze bezig houdt. t reageren schiet is de laatste tijd alleen op een laag pitje komen te staan...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik schrijf ook regelmatig het een en ander van me af, of omdat ik het niemand wil/kan vertellen, of omdat ik de behoefte heb om bepaalde zaken ergens een 'plekje' te geven.

Maar voor zover weet niemand van het blog (behalve ik), dus het is meer van een soort van openbaar dagboek.. En ik geef ook aan niemand het adres, het is voor mij, en voor mij alleen, tenzij je het vind clown.gif

Wel heb ik voor de zekerheid namen veranderd (A)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid