Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ja, maar dat is juist het fijne van kruisjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 RaiN, grotere kerkgebouwen zijn niet altijd zódanig te verwarmen, dat én de jas uitkan én men de stookkosten nog kan betalen. In veel katholieke parochies bijvoorbeeld is het dan ook gebruikelijk dat men de jas aanhoudt in de kerk tijdens de Mis en zul je vaak tevergeefs naar kapstokken in de kerk zelf zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 @all: ik persoonlijk zou niet snel een kruisje rond mn nek gaan dragen maar ik denk dat iedereen dit voor zichzelf moet bedenken en moet uitzoeken zelf heb ik de mening dat je niet alleen aan een kruisje moet kunnen zien dat iemand christen is maar vooral aan zijn/haar manier ven leven en gedrag want daar wordt ook heel erg naar gekeken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten