Hongerige Wolf 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Ik heb gezocht maar kon geen algemeen televisietiptopic vinden. Ik neem dus aan dat die niet bestaat. Misschien leuk om hier dus een algemeen topic van te maken waarin we elkaar op interessante/leuke dingen op televisie kunnen attenderen? Goed dan. Ondanks het feit dat ik van mening ben dat televisie het kijkglas van de duivel is, wil ik toch even dit melden: Dinsdag 3 februari op NL2, om 22:55 't Zal je maar gebeuren (EO) Afl. Geloof in de schepping? link Leek me interessant gezien de toegenomen activiteit in het evolutietheorie/scheppingsleer-topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Elke donderdagavond op Nederland 1: Wie is de mol? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Elke zaterdagmorgen 9.00 uur SBS6 De Levende Steen (multiculturele kerkdienst) Elke zondagmorgen 9.00 uur SBS6 David Maasbach (kerkdienst) Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Gister zag ik 24 uur met... Vond ik wel een goed programma, maandag half 9 nederland 3 link Seizoen is volgens mij alleen wel al bijna voorbij... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 12:41:52 schreef Barbapapa het volgende: Elke zondagmorgen 9.00 uur SBS6 David Maasbach (kerkdienst) Moet jij dan niet in de kerk zitten Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 3 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 16:23:17 schreef rindert het volgende: [...] Moet jij dan niet in de kerk zitten Opnemen? Bij mij begint de kerk om 10:15 (5 minuten lopen) dus ik kijk vaak Maasbach. Altijd weer leuk om de zondag met een lachstuip te beginnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Dat kan ook ja Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Elke dinsdag op RTL5 om 21.25: Prison Break Spannende doch soms wat vergezochte serie. Ik vermaak me er wel mee Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 16:29:24 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Opnemen? Bij mij begint de kerk om 10:15 (5 minuten lopen) dus ik kijk vaak Maasbach. Altijd weer leuk om de zondag met een lachstuip te beginnen. Zelfs ik kijk Maasbach, ik heb namelijk een natuurlijk affiniteit met camp. Verder: House, CSI en clones en films. Ideaal voor ziek thuis is alles van Family 7. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 17:30:32 schreef Esther het volgende: Elke dinsdag op RTL5 om 21.25: Prison Break Spannende doch soms wat vergezochte serie. Ik vermaak me er wel mee Er is één goede reden om prisonbreak te kijken: Dominic Purcell Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 tellen tv tips van uitzendinggemist ook? (dus zeg; van een half jaar terug ofzo) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2009 ik zit zo om half 9 weer op de bank geïnstalleerd om CSI Miami te gaan kijken ^^ (like, sinds 2 weken volg ik alles van csi weer) Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 20:02:50 schreef Pius_XII het volgende: tellen tv tips van uitzendinggemist ook? (dus zeg; van een half jaar terug ofzo) Ja, nou, nee. Maar doe toch maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 12:41:52 schreef Barbapapa het volgende: Elke zaterdagmorgen 9.00 uur SBS6 De Levende Steen (multiculturele kerkdienst) Elke zondagmorgen 9.00 uur SBS6 David Maasbach (kerkdienst) ik kijk dat tegenwoordig ook best regelmatig.. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Quote: Op dinsdag 03 februari 2009 16:23:17 schreef rindert het volgende: [...] Moet jij dan niet in de kerk zitten Inderdaad ben ik dan net op weg naar de kerk en zie ik het dus nooit. Maar het leek me een goede tip voor mensen die (dan) niet naar de kerk gaan Overigens ben ik positiever over De Levende Steen dan de uitzending van Maasbach. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Voor de liefhebbers: Vanavond komt Dirty Dancing op tv Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hider in the House (zaterdagen, 19u NL3) is ook heel leuk. Een bekende Nederlander moet zich 10 uur lang verstoppen bij een gezin in huis en de kinderen moeten hem of haar verborgen houden voor één van de ouders (de andere zit in het complot). Er moeten allerlei opdrachten gedaan worden waarbij de BNer soms héél dichtbij de onwetende ouder in de buurt komt... Mijn oom en tante zaten afgelopen zaterdag in het programma. Dione de Graaf (van Studio Sport) zat bij hun in huis en m'n oom had echt niks door! Nou ja, niks... weet je, kijk gewoon maar op uitzendinggemist.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Iemand die vuurzee kijkt? Fijne serie Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 @HW, dan zal ik tzt eens een leuk liijstje maken. Quote: Soeterbeeck Soeterbeeck is een gespreksprogramma waarin zowel maatschappelijke als persoonlijke onderwerpen worden besproken. Daarbij staan de levensbeschouwelijke en/of ethische aspecten centraal. Soeterbeeck gaat voorbij aan de waan van de dag en wil met enige afstand op een intelligente maar toegankelijke manier op actuele onderwerpen in de samenleving reflecteren. Vanuit een katholieke invalshoek verkennen wij onder meer de spanning tussen persoonlijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid, de verhouding tussen oude en nieuwe spiritualiteit, en de mogelijke grenzen van onze vrijheid. Aan de basis van de katholieke traditie ligt een eeuwenlang beproefde wijsheid, die als gevolg van secularisatie voor velen onbekend is geworden, maar die bij ontsluiting opvallend verhelderend en inspirerend kan zijn. Met o.a. Bodar, bisschop de Korte en die uitgetreden paljas: klik Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 vandaag de eerste 2 afl. van baby te huur op uitzendinggemist gekeken.. zoo leuk .. wie kijkt het nog meer? Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Ik kijk met erg veel interesse naar Louis Theroux. (zaterdagavond VPRO) Deze engelsman met franse naam maakt documentaires, de laatste weken steeds over aspecten van het leven in Amerika. (plastische chirurgie, gevangeniswezen, religie) Hij is erg goed. gister ademloos zitten kijken naar Louis Theroux: Behind Bars. ik weet niet of dit elke week is, en of het lang doorgaat, maar ik raad hem aan, Louis Theroux, die man kan goede tv maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Straks om half 12 op BBC2 samenvatting Engels voetbal Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Friends vind ook ook nog steeds geweldig Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 ik kijk het of neem het op elke avond. Heb alle afleveringen al wel gezien, maar het blijft leuk Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 House, Prison Break, It's Always Sunny in Philadelphia, South Park, Simpsons, Family Guy, Heroes, Lost, 24, Draadstaal, Wipeout, Jiskefet, Joan of Arcadia, Little Britain, The Office (UK). Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Quote: Op dinsdag 10 februari 2009 07:43:09 schreef ArjenV het volgende: House, Prison Break, Simpsons, Heroes, Lost, 24, Draadstaal Samengevoegd: Vanvond de film 'Crash' op tv, een echte aanrader! samenvatting + trailer: link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten