MarinusCopy 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Het probleem is dat iedereen van alles op zijn dak kan plempen omdat hij/zij "dat nu eenmaal" gelooft. Als ik GOD = DOOD op mijn dak plemp heb ik ook de wijkcommissie binnen no-time op mijn dak en terecht. Er zijn nu eenmaal wetten tegen dit soort horizonvervuiling. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 "MEVROUW POEPJES SCHAAKT" ... ook zo'n tekst die je hier niet op het dak mag kladderen. Iets met beschermd stadsgezicht ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Quote: Op zondag 01 februari 2009 09:59:43 schreef MarinusCopy het volgende: Het probleem is dat iedereen van alles op zijn dak kan plempen omdat hij/zij "dat nu eenmaal" gelooft. Als ik GOD = DOOD op mijn dak plemp heb ik ook de wijkcommissie binnen no-time op mijn dak en terecht. Er zijn nu eenmaal wetten tegen dit soort horizonvervuiling. In zowel het ene als het andere geval vind ik dat soort regels eigenlijk best wel arbitrair. Net als die welstandscomissies. Tenminste zo komt het op me over. Wat voor werkwijze, wat voor criteria zouden daar nu eigenlijk bij gebruikt worden? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Inderdaad zijn het nogal subjectieve criteria die door een clubje 'wijze mensen' worden gehanteerd. Het gaat er o.a. om wat 'mooi' gevonden wordt en dat is natuurlijk lastig objectief vast te leggen. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Quote: Op zondag 01 februari 2009 09:59:43 schreef MarinusCopy het volgende: Als ik GOD = DOOD op mijn dak plemp heb ik ook de wijkcommissie binnen no-time op mijn dak en terecht. Quote: Op zaterdag 31 januari 2009 12:53:31 schreef Barbapapa het volgende: [...] Misschien dat [...] het vanwege het 'tijdelijke karakter' wel mag. Citaten uit hun verband trekken is leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hé, het is toch juist positief! God = dood. Inderdaad, maar op de derde dag werd Hij wel weer levend, het was dus maar tijdelijk * Iets zegt me, dat MC het hier helemáál niet mee eens gaat zijn ** En voordat er allerlei theologisch geweld over mijn scherm vliegt: ik had het over God de Zoon Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ow, ok! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Quote: Op zondag 01 februari 2009 15:40:45 schreef wateengedoe2 het volgende: Hé, het is toch juist positief! God = dood. Inderdaad, maar op de derde dag werd Hij wel weer levend, het was dus maar tijdelijk * Iets zegt me, dat MC het hier helemáál niet mee eens gaat zijn ** En voordat er allerlei theologisch geweld over mijn scherm vliegt: ik had het over God de Zoon Ja geef het maar weer een spin..... Katholieken: 1700 jaar ervaring met zich overal uit lullen en dat merk je.... Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 (nou ja, op dat 1700 jaar na, natuurlijk. Komt toch eerder in de buurt van de 2000 jaar ) Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 JEZUS REDT Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 wow wat origineel .. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Quote: Op maandag 02 februari 2009 12:02:10 schreef Barbapapa het volgende: JEZUS REDT Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Rafox 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Ik ken ook iemand die vroeger soortgelijke borden in de tuin had, en zijn broer op de auto. Toen zoontjelief - met hetzelfde sop overgoten - bleek niet van de vrouwtjes (bij voorkeur jong en / of van een ander) af te kunnen blijven, is het huisje gesloopt en de bordjes verdwenen. Er keerde een grote villa op die plek terug. Drie keer raden wie daar nu woont. Dus so much voor een christelijk getuigenis in een klein dorpje. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Quote: Op maandag 02 februari 2009 13:19:03 schreef Rafox het volgende: Drie keer raden wie daar nu woont. Jij? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 mijn eerste reactie was iets in de trant van die van MC. als ik met koeieletters HAIL SATAN op m'n dak zou kalken begint iedereen opeens te stuiteren. maarja, we zullen zien hoe dit afloopt. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 2 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Grappig, een poll aan mijn topic Nee, ik zou zoeits niet aan mijn huis hangen. Maar ik ga wel een Alpha-poster op mijn kantoor hangen (aan de deur), om collega's nieuwsgierig te maken Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 * MC heeft door dit topic wel dat liedje van "Jezus redt" van Robert Long in zijn kop hangen Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Bij ons in de buurt woont ook een man die iets als 'De Here is goed' op zijn dak heeft staan. Hij heeft 14 kinderen, dus dat komt in de buurt Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 In één van mijn voormalige residenties, Gorinchem, had je op de dijk vroeger een bloemist die er ook wat van kon. Hij was überhaupt een beetje apart, had een Maltezer leeuwtje dat Beatrix-Alexander heette en hij leest hier hopelijk niet mee. Zijn winkel was van binnen en van buiten beplakt met Bijbelteksten. Heerlijk. Ook liet hij gewoon zijn nering op straat staan 's nachts, met daarboven heel groot: "Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is." Ik waardeer dat gewoon enorm. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 2 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Zeg, kan er niet iemand met meer verstand van computers dan ik een alternatieve bussensite maken, waar je op een dak kunt spammen wat je wilt? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Quote: Op maandag 02 februari 2009 22:33:43 schreef wateengedoe2 het volgende: Zeg, kan er niet iemand met meer verstand van computers dan ik een alternatieve bussensite maken, waar je op een dak kunt spammen wat je wilt? Doet me denken aan de treinrit Leiden-Amsterdam Centraal. Dan kom je een dak tegen waar heel groot "ZOUT" op staat. Vind ik zo bizar. Ik weet ook pas sinds kort dat daar de gemeentewerf zit. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Quote: Op maandag 02 februari 2009 22:35:47 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Doet me denken aan de treinrit Leiden-Amsterdam Centraal. Dan kom je een dak tegen waar heel groot "ZOUT" op staat. Vind ik zo bizar. Ik weet ook pas sinds kort dat daar de gemeentewerf zit. Hoofddorp de gekstuh! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Quote: Op maandag 02 februari 2009 22:38:46 schreef Ol Moth het volgende: [...] Hoofddorp de gekstuh! Ja daar ja! Ik moet er echt een keer een foto van maken; te gek voor woorden gewoon. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten