Spring naar bijdragen

Medisch onderzoek


Aanbevolen berichten

Quote:

Ik heb er eens naar gekeken, maar de kleine regeltjes hielden me toch tegen uiteindelijk.
puh2.gif

Ja, een maat van me is er mee gekapt omdat je niet mocht roken tijdens zo'n meerdaags onderzoek.

Wat betreft het meedoen lijkt het mij wel wat af en toe. Stapel boeken en laptop mee, hatsikidee

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee. 5,5 jaar geleden begon ik volledig God te vertrouwen voor mijn gezondheid. Daarvóór ging ik wel eens naar een dokter, maar sinds 5,5 jaar niet meer. Ook heb ik sinds 5,5 jaar nooit meer een griepje ofzo gehad. Daarvóór was ik wel elk jaar gemiddeld een paar dagen ziek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook wel eens gedacht, zal ik zoiets eens doen. Maar het is qua tijd eigenlijk nooit in te passen (studie, baan etc.). Die risico's zullen wel meevallen, want zo'n medicijn is al door heel wat testfases heen gegaan voor het op mensen getest mag worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb als student eens mijn rustmetabolisme laten bepalen: een ochtend lang in nuchtere toestand (moeilijk hoor, als student widegrin.gif) op een bed liggen met een grote kap op m'n hoofd (om mijn zuurstofverbruik te meten) en een hartslagmeter. En omdat je niet in slaap mocht vallen, keken we films. Het moesten hele rustige films zijn, maar bij Cry Freedom ging toch op twee momenten mijn hartslag nogal omhoog: toen Steve Mbiko met zijn vrouw vree knipoog_dicht.gif en toen hij in elkaar gerost werd in de gevangenis ...

Aan een onderzoek met medicijnen zou ik niet snel meedoen. Ook al is het niet gevaarlijk, toch kan het erg vervelend zijn. Zo zat een vriend van mij in een onderzoek met interferon net in één van de hoogste doseringen. Hij heeft een hele week met zware 'griep' op bed gelegen. En een studiegenoot van hem had een andere dosering, nergens last van en kon zo dagenlang voor z'n tentamens leren. Ze kregen er hetzelfde geld voor knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat dacht ik ook, tot dat er bij mij een staart aangroeide.
noparty.gif

Uhm, PIUS, niemand heeft "het praatje" met je gehouden blijkbaar, maar als je in de puberteit komt verandert je lichaam. Dat kan vreemd en ongemakkelijk zijn, maar bijvoorbeeld die "staart" hoort daar gewoon te komen hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kwootje van de site die Pius linkt:

Om aan een geneesmiddelen of medisch onderzoek deel te nemen is goede voorbereiding van belang. U kunt bijvoorbeeld een route naar een ziekenhuis vinden via onze google maps.

rofl.gif

Quote:

Jaaaa leuk, en als half credible aan de dierproeven heeft gezeten dan kunnen we daarna het "Maffe Mutatie Topic" openen.

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid